Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود مخالفت گروهی از دانشجویان و برخی از اعضای دانشگاه بوستون، کلاس‌های این دانشگاه قرار است از این پس به صورت حضوری برگزار شود.

به  گزارش ایسنا، پس از گذشت ماه‌ها از ارائه آموزش آنلاین،‌ برخی از دانشجویان دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه "بوستون" در حال آماده شدن برای بازگشت به کلاس‌های درس هستند.

این در حالی است که بسیاری از اعضای جامعه دانشگاهی بوستون نسبت به بازگشت به آموزش حضوری مردد هستند و در این راستا ‌بیش از ۱۵۰ استاد، کارمند و دانشجوی دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه بوستون خواستار برگزاری "مجازی" دوره‌های تحصیلات تکمیلی برای شروع ترم بهار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات دانشگاه بوستون گفتند: با وجود ادامه روند پاندمی "کووید-۱۹"، تمام اقدامات لازم برای بازگشت ایمن دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان به ساختمان‌های دانشگاه در حال انجام است.

دانشگاه بوستون اعلام کرد که با خوشبینی به ترم بهار نزدیک می‌شود که بخشی از آن به دلیل ورود  واکسن‌های کووید-۱۹ و ایجاد برنامه واکسیناسیون برای اساتید،‌ دانشجویان و کارکنان دانشگاه است.

دکتر "ژان موریسون" مدیر دانشگاه بوستون اظهار کرد: چیزی که برای ترم بهار تغییر نخواهد کرد، اهمیت پروتکل‌های بهداشتی موضوعی است که ما آن را در ترم پاییز نیز رعایت کردیم.

وی ادامه داد: ما همچنان باید ماسک بزنیم،  فاصله‌گذاری را رعایت کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌هایی که برای غربالگری انجام می‌شود را دنبال کنیم.

طبق گزارش بوستون هرالد،‌دانشگاه بوستون پیش از این درخواست گروهی از دانشجویان مبنی بر ادامه برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین را رد کرده بود.

انتهای پیام                                                                                              

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان کلاس مجازی دانشگاه بوستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پلیس آمریکا با حمله به تحصن «همبستگی با فلسطین در دانشگاه کلمبیا» شمار زیادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه را بازداشت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس/ سرکوب دانشجویان حامی غزه در دانشگاه‌های آمریکا
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین