Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از برخورداری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بروجرد از راه آسفالته خبر داد.

شعبانعلی خاوری در حاشیه بازدید از راه‌های روستایی بروجرد که هفتم بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته در قالب طرح ابرار، اقدامات بسیار خوبی در بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اولویت‌دار کشور و استان لرستان انجام شده به‌طوری‌که تاکنون ۵۲ کیلومتر راه روستایی در این استان آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پیگیری ساخت راه در روستاهای اولویت‌دار شهرستان بروجرد قول مساعد داد و با تقدیر از تلاش مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در اجرای طرح ابرار و دیگر پروژه‌ها، تصریح کرد: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بروجرد از راه آسفالته برخوردار هستند.

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: اما تعدادی از روستاهای زیر ۲۰ خانوار با جمعیتی قابل توجه از نظر راه دسترسی آسفالته با مشکل مواجه هستند که تلاش می‌شود این روستاها اولویت‌بندی شده و طبق برنامه زمان‌بندی نسبت به بهسازی و آسفالت راه دسترسی این روستاها اقدام شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر به این خواسته به‌حق مردم جامه عمل بپوشانیم.

گفتنی است، معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان به همراه عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تقاطع پرحادثه کشتارگاه دام، راه دسترسی سنگبری‌ها، کمربندی بروجرد- ملایر، راه‌های روستایی جعفرآباد، مگسان، کفش گران، ونایی و تعداد دیگری از محورهای شهرستان بروجرد بازدید کرد و راهکارهای لازم را برای بهبود وضعیت شهرستان از نظر زیرساخت‌های بخش راه و تسریع در اجرای پروژه‌های مربوطه مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حمل ونقل جاده ای مجلس شورای اسلامی سازمان راهداری طرح ابرار عباس گودرزی بروجرد راهداری استان لرستان راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بروجرد ۲۰ خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد

سرهنگ مسلم مویدی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان از شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز توسط رصد و پایش واحد‌های گشت شهرستان بروجرد در روز بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان افزود: حفاظت از اراضی کشاورزی، تضمین کننده امنیت غذایی کشور می‌باشد که این امر جزء با فعالیت گسترده ماموران یگان حفاظت و همراهی مردم امکانپذیر نیست.

وی افزود:بی‌توجهی به روند تغییرات شدید کاربری اراضی ممکن است به مسائل متعدد زیست‌محیطی و اجتماعی شامل تهدید‌های ناشی از تغییرات آب‌وهوایی، جنگل‌زدایی، بیابان‌زایی و به‌طور کلی از دست دادن تنوع زیستی منجر شود

وی با اشاره به حساسیت تعطیلات نوروز ادامه داد: در این ایام سودجویان اقدام به قطعه بندی و تغییر کاربری می‌کنند؛ مردم باید هوشیارانه عمل کنند و در دام این افراد گرفتار نشوند.

وی در پایان یادآور شد: سامانه ارتباط مردمی حفاظت از اراضی کشاورزی (۱۳۱) همچنان آماده دریافت گزارشات مردمی از ساخت و ساز‌های مشکوک در زمین‌های کشاورزی می‌باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی