Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@17:24:00 GMT

قیمت فلزات اساسی افزایشی شد+ جدول

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۳۳۶۱

قیمت فلزات اساسی افزایشی شد+ جدول

جدیدترین قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن نشان می دهد که کشف واکسن کرونا تا حدود زیادی تقاضا در بخش فلزات اساسی را افزایش داده و قیمت ها را افزایشی کرده است.

به گزارش شریان نیوز،جدیدترین قیمت انواع فلزات اساسی در بازار بورس لندن منتشر شد. قیمت‌هایی که در این بازار کشف می‌شود، به عنوان مبنای قیمت در سایر بازارهای جهانی هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جدیدترین قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن (LME) به این شرح است:


  قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن فلز(تن) قیمت(دلار) آلومینیوم 2011.5 مس 7984.5 روی 2690.5 نیکل 18240 سرب 2040 قلع 23031 آلیاژ آلومینیوم 1958 ناساک 2002.5 کبالت 39585 طلا 1856.7 نقره 25.43 فولاد قراضه 434.5 فولاد مفتول 615
بررسی گراف قیمتی فلز آلومینیوم نشان می دهد که در یک ماه گذشته قیمت این فلز با نوسانات زیادی همراه بوده و بیشترین قیمت 2062.5 دلار در هر تن و کمترین قیمت 1951.5 دلار در هر تن را ثبت کرده اما در مجموع مسیر قیمت در یکماه گذشته افزایشی بوده است.

قیمت فلز مس هم در یکماه گذشته کاملا افزایشی بوده و از 7840 دلار به7984.5 دلار در هر تن رسیده است.

فلز روی در یکماه گذشته روند کاملا کاهشی را داشته و از 2749.5 دلار در هر تن به 2690.5 دلار در هر تن سقوط کرده است.

به نظر می‌رسد پس از کاهش‌های شدید قیمت فلزات اساسی به خاطر شیوع کرونا بازار اصلاح خود را انجام داده و فعالیت‌ها هم دوباره به شرکت‌های بزرگ اقتصادی برگشته است. افزایش تقاضا در فلزات اساسی موجب بالا رفتن قیمت شده است. در این میان برخی فلزات هم به موج دوم اصلاح خود وارد شده اند.

منبع: شریان

کلیدواژه: قیمت فلزات اساسی بازار بورس لندن فلزات اساسی دلار در هر تن قیمت فلز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:
آماده سقوط قیمت دلار باشید

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228139 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • محرک جدید بورس
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ردپای آرامش در بازار‌ها