Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 12 ظهر امروز به وقت تهران، تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا رقبای خود را خواهند شناخت.

امروز هشتم بهمن 99 (27 ژانویه 2021) قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای فصل پیش رو در مالزی انجام می شود. قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:30 به وقت محلی در کوالالامپور مالزی آغاز خواهد شد. شما مخاطبان عزیز رسانه طرفداری می توانید تماشاگر پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 12 ظهر امروز در طرفداری باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، 40 تیم حضور خواهند داشت. پیش از این بازی ها با 20 تیم برگزار می شد. تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتور سهمیه مستقیم بازی ها را کسب کرده اند و فولاد برای حضور در مرحله گروهی باید بازی پلی آف را برگزار کند.

مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا را ساعت 12 امروز از لینک زیر تماشا کنید:

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟ سیاست عجیب باشگاه استقلال برای کاهش هزینه ها آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت درآمد باشگاه های اروپایی در فصل 2019/20؛ بارسلونا بالاتر از رئال مادرید و بایرن مونیخ دلیل ناکامی ستارگان آلمانی چلسی چیست؟ | تحلیل فنی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول می‌دهم امباپه را در زمین محو کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان خوش شانس نبود، اما بد هم نیاورد. با دور ماندن از قرعه رئال، بایرن و سیتی، بارسا باید به مصاف پی‌اس‌جی برود که نه می‌توان گفت قرعه خوبی است و نه بد. بارسا در بازی برگشت میزبان است و این یک مزیت خواهد بود.

رافا یوسته در مورد این قرعه گفت: «برابر ما پی‌اس‌جی با هدایت لوئیس انریکه قرار خواهد گرفت که همه او را می‌شناسیم. انریکه تیمی جوان با فوتبالیست‌های مطرح و تعیین کننده دارد، ولی ما نیز چنین تیمی هستیم. با فشار هواداران و تدابیر ژاوی که به خوبی روی جوانان حساب باز کرده و نیز ذهنیت برنده بارسا خوشبین به صعود هستیم. من مطمئنم به خوبی مبارزه خواهیم کرد. البته من همیشه محتاطم و اعتقاد دارم دو بازی بسیار دشوار پیش رو خواهیم داشت.»

مهار امباپه: «امباپه مهاجم بزرگی است اما می‌توانیم او را مهار کنیم. مهار او باید تیمی باشد و ما دفاعی داریم که فصل قبل رکورد کمترین گل خورده را ثبت کرد. باید بسیار جدی و محکم بازی کنیم و مراقب همه بازیکنان پی‌اس‌جی باشیم و نه فقط امباپه. مطمئنم این توان را داریم تا امباپه را در زمین محو کنیم.»

رویاپردازی در لیگ قهرمانان: «فعلا باید به بازی رفت با پی‌اس‌جی فکر کرد و اینکه بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت کار را تمام کنیم.»

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی استقلال خوزستان و فولاد + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و گل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و پیکان از تلویزیون + پخش شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و لیورپول‌ از تلویزیون + پخش شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و لسترسیتی‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • قول می‌دهم امباپه را در زمین محو کنیم
  • آرسنال از بد به بدتر؛ قرعه کابوس‌وار