Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، دکتر نادر ستوده سه‌شنبه شب 7 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۴۵دقیقه در کیلومتر ۶۰ مسیر ایرانشهر - دلگان رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه به علت برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید ۱۴ نفر مجروح شدند که توسط ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان در حال اعزام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: با توجه به شدت حادثه احتمال فوت تعدادی از مجروحان این حادثه وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم