Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@19:27:18 GMT

احتمال جدایی چند بازیکن گران‌قیمت استقلال

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۳۸۴۶

احتمال جدایی چند بازیکن گران‌قیمت استقلال

فصل قبل و زمانی که استقلالی‌ها قصد داشتند برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کنند، احمد سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه قرارداد‌های نجومی با تعدادی از بازیکنان این تیم منعقد کرد که این موضوع حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.

با نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل، بازیکنان استقلال تنها ۱۰ درصد از قرارداد‌های خود را دریافت کرده اند، در واقع با توجه به مبلغ قرارداد بالای بازیکنان استقلال باشگاه توان پرداخت بیشتر از این مبلغ را ندارد و این موضوع به مشکلی بزرگ در اردوگاه آبی‌ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال برای حل این مشکل تصمیم عجیبی گرفته است، جایی که پیگیری‌ها نشان می‌دهد مدیران باشگاه تصمیم دارند برای کاهش هزینه‌ها رضایتنامه ۲ یا ۳ بازیکنی که با این باشگاه قرارداد نجومی داشتند را صادر کنند. در این بین گفته می‌شود، چون فرشید باقری قرارداد بسیا بالایی با استقلال دارد، یکی از بازیکنانی است که جدایی اش از جمع آبی پوشان قطعی شده و ممکن است یک یا دو بازیکن دیگر هم که شرایط مشابه با باقری دارند در نیم فصل به تیم دیگری منتقل شوند.

البته در این بین قرار است محمود فکری در مورد بازیکنانی که قرار است در نیم فصل دوم از استقلال جدا شوند تصمیم گیری کند و همه چیز با نظر او خواهد بود.

 

 

طرفداری

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند محمود فکری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد