Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:38:12 GMT

آغاز پخش سریال خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۴۱۴۳

آغاز پخش سریال خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو

همزمان با مراحل پایانی تصویربرداری سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن چگینی، اولین قسمت این سریال روز جمعه ۱۰ بهمن ساعت ۱۲ از فیلیمو پخش می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازندگان این پروژه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ شهریور، تصویربرداری این سریال را از تهران آغاز کردند و پس از طی ۵ ماه، مشغول ضبط باقی‌مانده کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان قاسم خانی علاوه‌بر نویسندگی و طراحی «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو»، به عنوان مشاور کارگردان، محسن چگینی را همراهی کرده‌است و همچنین در نگارش این سریال مهراب قاسم خانی و امیرمهدی ژوله نیز همکاری کردند.

در این سریال سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، امیر مهدی ژوله، مارال فرجاد، فرزین محدث، شکیب شجره، تینو صالحی و با حضور فرهاد آییش و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این مجموعه در قالب یک سریال ۱۵ قسمتی به صورت اختصاصی روزهای جمعه از فیلیمو پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایران‌شهر، نمایشنامه‌خوانی‌ «آسید کاظم» به کارگردانی قاسم زارع روز شنبه ۸‌ اردیبهشت ساعت‌ ۲۰‌ در سالن سمندریان این تماشاخانه‌ اجرا می‌شود.

در این نمایشنامه‌خوانی مسعود کرامتی، قاسم زارع، بهرام‌ ابراهیمی، فرهاد بشارتی، بهرام درخشان، علی عطایی‌حور، حسن شفیعی، دانیال ابراهیمی، آیدا قدرتی حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به تهیه‌ اینترنتی بلیت‌های این اجرا می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ ایران‌شهر و یا سامانه‌ تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6087954

دیگر خبرها

  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد