Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد طهماسبی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اندیکا گفت: برای احداث جاده در روستای رپی باید تعداد زیادی از درختان منطقه قطع شود و با توجه به شیب کوهستان و شرایط توپوگرافی؛ علاوه بر خسارت‌های اولیه خسارت‌های ثانویه نیز به این جنگل‌ها وارد می‌شود.

او افزود: این روستا فاقد جاده است و با توجه به پوشش گیاهی زیاد، جنگل‌های انبوه و همچنین توپوگرافی منطقه، در صورت ایجاد مسیر شکافی، تعداد زیادی درخت باید قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی بیان داشت:  این مسیر، خارج از منطقه حفاظت‌شده محیط زیست قرار دارد و تاکنون نیز استعلامی به این اداره برای احداث جاده ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید

ماجرای پیچیده یک راه روستایی که باید از منطقه حفاظت‌شده بگذرد

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اندیکا تصریح کرد: مسیر شکافی و احداث جاده برای روستای رپی از میان یک جنگل انبوه رد می‌شود که ٨ کیلومتر طول دارد؛ هر چند این مسیر در منطقه حفاظت‌شده نیست، اما برای احداث جاده باید درختان زیادی قطع شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه روستایی احداث جاده برای احداث جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ۸۰ درصد درختان کاج سمنان بیمارند
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است