Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:36:47 GMT

واکنش میریوسفی به اظهارات فرمانده آمریکایی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۴۱۹۷

واکنش میریوسفی به اظهارات فرمانده آمریکایی

خبرگزاری ایسنا: وال استریت ژورنال روز سه شنبه به نقل از فرمانده آمریکایی ارشد در منطقه نوشت که آمریکا درحال استفاده از چندین بندر و پایگاه هوایی در عربستان بوده تا گزینه هایی در صورت وقوع درگیری با ایران داشته باشد.

علیرضا میریوسفی، سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به این اظهارات گفت: ایران نزدیک به دو قرن است که جنگی را آغار نکرده و به دنبال روابط صلح آمیز با همسایگانش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه احتیاطی زمانی با عقل جور درمی آید که کشور دیگری قصد حمله به ایران را داشته باشد و ما مصمم هستیم که در صورت وقوع حمله از خود دفاع کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرمانده آمریکایی عربستان میریوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات بازنشسته آمریکایی: ایرانیان حمله خود را در اوج دقت و بسیار فوق العاده انجام دادند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) حمله و پاسخ اسرائیل به ایران، مسخره بود (فیلم) گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد
  • دیپلمات بازنشسته آمریکایی: ایرانیان حمله خود را در اوج دقت و بسیار فوق العاده انجام دادند (فیلم)