Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:00:25 GMT

رئیس جلسات استیضاح ترامپ به بیمارستان منتقل شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۴۲۵۶

رئیس جلسات استیضاح ترامپ به بیمارستان منتقل شد

سناتوری که قرار است ریاست جلسات استیضاح دونالد ترامپ را بر عهده بگیرد از دفتر خود در کنگره به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش مشرق، پاتریک لیهی، سناتور ۸۰ ساله آمریکایی که قرار است ریاست جلسات استیضاح دونالد ترامپ را بر عهده بگیرد ناگهان از دفتر خود در کنگره آمریکا به بیمارستان منتقل شد.

«ریک اسکات» سناتور ایالت فلوریدا، همکار «پاتریک لیهی» رئیس جلسات استیضاح ترامپ در توییتی بلافاصله بعد از انتقال او به بیمارستان نوشت: امشب برای سناتور لیهی و خانواده اش دعا می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آنه» (همسر ریک اسکات) و من برای لیهی آرزوی بهبودی می‌کنیم و امیدوارم به زودی او را دوباره در صحن سنا ببینم.

برخی منابع آمریکایی می‌گویند لیهی سکته کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این موضوع (سکته) را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

تصویب کلیات طرح استیضاح ترامپ در مجلس سنا

پاتریک لیهی، زاده ۳۱ مارس ۱۹۴۰ میلادی و ۸۰ ساله سناتور سالخورده دموکرات، وکیل و دادستان ایالتی است که قرار است جلسات استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا را ریاست کند.

پس از آنکه دادخواست اتهامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا به سنا رفت، اعضای این مجلس به عنوان هیئت منصفه  سوگند یاد کردند.

از آنجا که «جان رابرتس» رئیس دیوان عالی آمریکا از پذیرش ریاست محکمه ترامپ امتناع ورزید، سناتور پاتریک لیهی که ریاست موقت سنای آمریکا را هم بر عهده دارد، برای ریاست محکمه ترامپ، ادای سوگند کرد تا محکمه‌ای منصفانه را برپا دارد.

پس از آن همه سناتورها ایستادند و سوگند خوردند که آنچه حقیقت است را انجام دهند.

در صورتی که ۶۷ سناتور به مجرم بودن ترامپ رای بدهند، او از مزایای رئیس جمهوری سابق محروم خواهد شد و سناتورها می‌توانند با یک رای اکثریت نسبی او را از حضور در تمام رقابت‌های انتخاباتی آمریکا منع کنند.

پیرو توافق رهبران دموکرات و جمهوری‌خواه سنا که مورد حمایت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هم قرار گرفته است، محکمه ترامپ در ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد. در این فاصله اعضای دادستان‌های منتخب مجلس نمایندگان و همچنین وکلای مدافع ترامپ می‌توانند مستندات و دفاعیات خود را آماده کنند.

ترامپ، تنها رئیس جمهوری آمریکاست که در مدت چهار سال ۲ بار طرح استیضاحش بررسی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی استیضاح ترامپ دونالد ترامپ سنای آمریکا جلسات استیضاح دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری بیش از ۴۳۰ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از آغاز طرح سلامت نورزی تا به این لحظه دو میلیون و ۴۳۲ هزار و ۸۹۲ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۳۰ هزار و ۸۸۶ نفر بستری شده‌اند. از آغاز طرح سلامت نوروزی تا به این لحظه ۸۱۹ هزار و ۵۵ کیلو مواد غذایی معدوم و ۲۶۴۸ مرکز نیز به دلیل تخلفات پلمب شده است. 

وی افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا به این لحظه ۱۰۸ هزار و ۷۸۱ عمل جراحی و ۳۲ هزار و ۵۷ عمل جراحی اورژانسی در کشور انجام شده است. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا کنون ۱۶۳ هزار و ۶۵۰ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است. 

یکتاپرست ادامه داد: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا به امروز ۷۰ هزار و ۶۱۴ بیمار یا مصدوم به بیمارستان منتقل و ۹۳ بیمار نیز توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 

وی همچنین گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا کنون ۷۱۵۳ بیمار به مراکز تخصصی منتقل شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد
  • رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد
  • رقابت‌های اتومبیلرانی ۱۲ کشته و مجروح به جای گذاشت
  • بستری بیش از ۴۳۰ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • نجات جان مادر باردار در بندرعباس