Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال میلان شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در بازی حساس به مصاف اینتر رقیب سنتی اش رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و نراتزوری راهی نیمه نهایی شد.

کونته بعد از این پیروزی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: ما اکنون برای دومین سال متوالی در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می دهد سبک بازی ما درست بوده و بازیکنان ما قابل ستایش هستند. بازی سختی مقابل میلان داشتیم چون این تیم صدرنشین سری آ است و حذف کردن این تیم لذت بخش بود.

وی افزود: البته ما در این بازی وقتی 11 مقابل 11 بودیم می توانستیم برنده شویم و نتیجه اگر برنده هم نداشت عادلانه به شمار می آمد. در تمام زمان بازی مسلط بودیم و به نظرم دروازه بان میلان بهترین بازیکن بازی بود. در این بازی دوباره فرصت های زیادی را خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم. باید این روند را اصلاح کنیم و بتوانیم در گلزنی ها موفق ظاهر شویم.

کونته درباره درگیری ایبرا با لوکاکو هم این طور گفت: این بازی دربی است و اینجا برای تفریح در پارک نیست. هر دو تیم در این بازی احساس درگیری دارند و این نوع درگیری ها امری طبیعی است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اینتر آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری