Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر رستمزاد در دیدار با دکتر حسین دور مدیرعامل اتحادیه صنایع پایین دستی پتروشیمی اتاق تعاون کشور به تبیین وارایه فرصتهای سرمایه گذاری استان ایلام پرداخت وخواستار تشکیل اتحادیه صنایع پایین دستی پتروشیمی شد

معاون اقتصادی استاندار درگفتگو بابرنا اطهارکرد:  دراین دیدارخوشبختانه  موفق شدیم که قول تشکیل اتحادیه پایین دستی پتروشیمی ایلام را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین در نشست امروز قول مساعد برای سرمایه گذاری در استان ایلام از سوی مدیرعامل اتحادیه کسب شد.

وی ابراز امیدواری کرد که در اینده نزدیک با حضور ایشان درایلام سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه پتروشیمی محقق شود.

رستمزاد گفت: راه اندازی پالایشگاه های متعدد پتروشیمی و گاز و نفت در ایلام با توجه به ذخایر ارزشمند نفت و گاز در استان نیازمند ساماندهی و راه اندازی تعاونی در صنایع پتروشیمی دوچندان  می کند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع پایین دستی پتروشیمی ایلام پایین دستی پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: از ۲۳ اسفند تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند.

وی افزود: در شهرستان آبدانان ۳۲ مکان برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است که ظرفیت پذیرش ۱۰۰۰ نفر در روز را دارند و تعداد ۲۶۰۰ نفر این مدت در مکان‌های مشخص شده اسکان نموده‌اند.

شریفی در پایان گفت: تعداد ۱۰ غرفه صنایع دستی در بلوار فرهنگیان به سمت جاده مورموری و دهلران برپا شده که میزان فروش محصولات تا به امروز ۱۷۲ میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته چند برابر افرایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • ۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • شورای راهبری ثبت جهانی اصفهک تشکیل شد
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • برای تحقق شعار سال باید در ایلام تلاش را آغاز کرد
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند