Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:40:53 GMT

انجام ۷۶ هزار متر مربع آسفالت در شهر تربت‌حیدریه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۴۳۱۱

انجام ۷۶ هزار متر مربع آسفالت در شهر تربت‌حیدریه

شهردار تربت‌حیدریه گفت: در طول سال‌های ۹۷ تا ۹۸ میزان آسفالت انجام شده در این شهر تنها ۲۷ هزار مترمربع بود در حالی که این رقم امسال به ۷۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع رسید.

به گزارش ایمنا، سعید اکبریان در این باره اظهار کرد: در حالی که ظرف سال‌های ۹۷ تا ۹۸ میزان جدول گذاری معابر فقط سه هزار و ۱۸۰ متر بود، اما این رقم را امسال به هشت هزار متر رسید که البته تعهد کل پروژه تا پایان سال ۱۱ هزار متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اهمیت تلاش شهرداری زمانی بیشتر مشخص می‌شود که مردم بدانند این عملیات مشارکتی و سهم شهروندان ۳۳ درصد بوده است، اما در شرایط دشوار اقتصادی کنونی شهروندان در عمل تنها ۲۰ درصد هزینه‌ها را پرداختند.

شهردار تربت‌حیدریه با اشاره به پروژه بافت فرسوده (مجتمع زعفرانیه) و میزان بدهی شهرداری به بانک شهر گفت: هر چند قرار است هفته آینده مذاکراتی در تهران در پیوند با این موضوع با مسئولان بانک شهر انجام گیرد، اما تاکنون بالغ بر دو هزار میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد تومان) به بانک شهر بدهی داریم که قرار است بخشی از آن را با میزان بدهی دستگاه‌های اجرایی تربت‌حیدریه به شهرداری تهاتر کنیم.

وی میزان بدهی دستگاه‌های دولتی به این نهاد خدمات اجتماعی را هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال (۱۷۶ میلیارد تومان) عنوان کرد و افزود: البته این تنها رقم تأیید شده است.

اکبریان میزان بدهی تأیید شده شهرداری تربت حیدریه توسط دستگاه قضائی را ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عمق فاجعه زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم فقط ۲۰ میلیارد از این بدهی مربوط به یک دستگاه خودروی شهرداری بوده که توسط راهنمایی و رانندگی توقیف شده است و هر چند بنا نداریم خطایی را به عهده کسی بیندازیم، اما با این شرایط دشوار اقتصادی تاکنون نیمی از بدهی‌های تأیید شده توسط دستگاه قضائی را پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا کد خبر 471149

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بدهی دولت تربت حیدریه شهرهاي ايران شهرداری آسفالت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تربت حیدریه میزان بدهی هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی رهنما معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی با بیان فعالیت‌های ستاد شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ با بهرمنده از مراجع تصمیم‌ساز شاهد اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای حل مشکلات ایثارگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص این واحد دانشگاهی گفت: واحد تربت‌حیدریه با بیش از۴ هزار و ۳۰۰ دانشجو، حدود ۴۰ درصد از متقاضیان تحصیل در آموزش عالی تربت‌حیدریه و شهرستان‌های همجوار در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

محمد حاتمی افزود: خدمت به خانواده‌ شاهد و ایثارگر افتخاری بوده و وظیفه ما تا حد امکان برطرف کردن مشکلات تحصیلی آنان است.

دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران هیچ تهدیدی هراس ندارد

مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد:‌ دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران قوی از هیچ تهدید نظامی، امنیتی و اقتصادی هراسی ندارد و این برای ما ارزشمند است.

عابدین عابدی با تأکید زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد:‌ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران سعادتی است که نصیب ما شده و باید برای حل مشکلات آموزشی و ابهامات بخشنامه‌ای این قشر تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را آگاهی و آشنایی با فعالیت‌های سایر واحد‌های دانشگاهی دانست و از برگزاری جلسات مشترک با معاونان فرهنگی و مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر استان در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه