Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مجید عسگری فرماندار دهلران در نشست شورای مسکن  این شهرستان گفت: ۲۰۰ واحد از این تعداد در مراحل فنداسیون هستند.

او بر ضرورت همکاری بانک‌ها در زمینه آزادسازی اقساط تاکید کرد و افزود: پذیرش ضمانت و تشکیل پرونده از دیگر موضوعات این متقاضیان است که باید مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دهلران از در دست اقدام بودن پرونده متقاضیان ۸۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان هم خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۴۸ واحد وارد فاز اجرایی شده و مابقی در مراحل اداری هستند.

عسگری اضافه کرد: نیاز است شهرداری‌ها در خصوص مسکن ملی برای صدور پروانه و افزایش سطح زیر اشغال با متقاضیان همکاری کنند.

او به ۶۰ واحد مسکن مهر مددجویان بهزیستی هم اشاره و ادامه داد: این واحد‌ها با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند و تصمیمات لازم برای حل مشکلات این پروژه نیز اتخاذ شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیشرفت فیزیکی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی قم در پنجمین جلسه شورای مسکن استان، گفت: طرح جامع شهرک سوم پرنیان از سوی کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ابلاغ و پیش پروانه این شهرک توسط ستاد شهرک سازی اخذ شد.

وی افزود: با اخذ اسناد تفکیکی این شهرک، پیش بینی می‌شود واگذاری زمین‌های پرنیان ۳ ظرف ۵ ماه آینده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی انجام شود.

در چارچوب واگذاری زمین به متقاضیان عادی ۳۰۰ متر و به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی ۲۰۰ متر زمین اعطا می‌شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تامین برق کارگاهی برای بخش اول شرکت‌های سایت پرنیان به سرعت انجام شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان در جهت پیشرفت مطلوب ساخت مسکن در قم گفت: پیشرفت مطلوب در این حوزه را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر دستگاه‌هایی هستیم که در راه خدمت به مردم، اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه ساخت مسکن، مکلف به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته این رقم را تا ۷۱ هزار واحد تا دو سال آینده رسانده ایم.

استاندار همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به پیمانکاران، بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بانک‌ها در جهت شتاب دادن به طرح نهضت ملی مسکن در قم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی