Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال چهار طرح گازرسانی با ۳۷۶ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‎رسد.

او افزود: گازرسانی به روستا‌های خلیل‌آباد خاکی، کریم‎آباد خاکی و قلعه خاکی شهرستان شهرکرد با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال و ۴۰ انشعاب از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۱۹۰ هزار و ۵۱۳ انشعاب گاز برای مشترکین چهارمحال و بختیاری

حیدری اضافه کرد: فاز سوم خط انتقال ۲۰ اینچی شرکت فولاد نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان شهرکرد در دهه فجر امسال است که برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او به طرح گازرسانی بازفت، چمن‌گلی و تلورد شهرستان کوهرنگ نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با اختصاص اعتباری افزون بر ۱۹۰ میلیارد ریال به دورترین نقاط استان گازرسانی شده است.

حیدری، گازرسانی به هفت روستای شهرستان لردگان را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر امسال برشمرد و گفت: روستا‌های حاتم‌آباد، نصیرآباد، دره‌اشکفت، میلجو، دهنوبارز، ده‌بارز و شوارز با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان گازرسانی شده است.

او با بیان اینکه در دهه فجر امسال عملیات اجرایی دو طرح گازرسانی نیز در استان آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستا‌های آبحره و قلعه خونکار شهرستان کوهرنگ با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال و گازرسانی به ۴۰ واحد صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیاردریال از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح گازرسانی شرکت گاز دهه فجر واحد صنعتی دهه فجر امسال میلیارد ریال طرح گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سارا فلاحی در سفر به شهرستان هلیلان از طرح پمپاژ د اجیوند این شهرستان بازدید کرد.
وی همچنین از بیمارستان این شهرستان دیدن کرد و با ارزیابی امکانات و وضعیت بهداشتی موجود آن، خواستار احداث بیمارستانی مجهز در شهرستان هلیلان شد.
فلاحی ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای اختصاص اعتبار بیمارستان با بنیاد علوی و معاون اجرایی رییس جمهور انجام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری