Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران درباره محدودیت‌های کرونایی و تغییرات در آن‌ها توضیحاتی داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید رضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در پاسخ به اینکه آیا ممکن است محدودیت‌های کرونایی در تهران تغییر کند، اظهار کرد: محدودیت‌هایی مثل ممنوعیت تردد شبانه تا همچنان ادامه دارد و تا زمانی که از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا دستوری مبنی بر تغییر در محدودیت‌ها ابلاغ شود، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در روز‌های قبل گفته می‌شد ساعت محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تغییر کرده اظهار کرد: این موضوع درست نبود و تغییری در ساعت محدودیت‌ها نداشته ایم.

گودرزی در پاسخ به اینکه بازگشایی تالار‌ها با پذیرش محدود، در تعارض با محدودیت تردد شبانه است، گفت: هر چیزی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود، پیرو آن هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محدودیت کرونایی استاندار تهران تردد شبانه ستاد ملی کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر

از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمد نژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

منبع: ایرنا

tags # حمل و نقل عمومی ، مترو سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین