Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمدالله محمدی با تأکید بر اقدام شجاعانه و مقتدرانه قوه قضائیه در برخود با دانه درشت ها گفت: زمانی که مشاهده می کنیم ریاست قوه قضائیه با هیچ فردی تعارف ندارد، مردم نیز بیشتر از گذشته امیدوار می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمدالله محمدی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه قوه قضائیه در راستای احیای واحدهای تولیدی، صنعتی و مقابله با مفاسد اقتصادی با روحیه انقلابی و جهادی وارد شده است، گفت: این قوه یقیناً اثرات مؤثر خود را در جامعه گذاشته و رضایت مردم از قوه قضائیه نسبت به گذشته بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس بیان کرد: از زمان ریاست آیت‌الله رئیسی، قوه قضائیه به مشکلات کارخانه‌های تعطیل شده و پروژه هایی که به واسطه مسائل مالی نیروهایشان تعدیل شده اند، ورود پیدا کرده و با اقتدار به دنبال فعال کردن مجموعه های اقتصادی کشور است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضائیه به صورت جدی مشکلات اشتغال را مدیریت می کند، عنوان کرد: قوه قضائیه با این اقدامات در جهت تقویت سرمایه گذاران فعلی، کسانی که دچار مشکل شده اند، شجاعانه وارد عمل شده است.

وی با تأکید بر اقدام شجاعانه و مقتدرانه قوه قضائیه در برخود با دانه درشت ها تصریح کرد: این اقدامات قوه قضائیه نشان از درایت و تشخیص آیت الله رئیسی دارد که به یکباره به وجود نیامده است.

محمدی در پایان با بیان اینکه افرادی که در مقابل برخورد با دانه درشت ها موضع و ایراد گرفته اند به این دلیل است که قوه قضائیه اقدام شجاعانه ای را انجام داده است، خاطر نشان کرد: زمانی که مشاهده می کنیم ریاست قوه قضائیه با هیچ فردی تعارف ندارد، مردم نیز بیشتر از گذشته امیدوار می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانه درشت ها قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است

مولوی سید ابراهیم فاضل حسینی عضو شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن تحسین اقدام شجاعانه نیروهای مسلح کشور در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار داشت: اقدام اخیر در جهت تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی موجب شادمانی امت اسلامی گردید؛ بی تردید این موفقیت و پیروزی در نتیجه وحدت و تقریب ملت ایران و امت اسلامی شکل گرفته است.

مولوی فاضل حسینی، افزود: امت اسلام بر این موضوع واقف است که قدرت اسلام در نتیجه وحدت بین امت اسلامی می باشد و همه یک صدا ندا می دهند: «رَضيتُ بِاللَّهِ رَبّاً، وَبِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وآلِهِ نَبِيّاً، وَبِالإِسْلامِ‏ ديناً وَبِالْقُرآنِ كِتاباً، وَبِالْكَعْبَةِ قِبْلَةً»؛ راضى و خشنودم كه پروردگارم خدا است و محمد (ص)پيغمبرم هست و اسلام‏ دینم ، قرآن كتابم و كعبه قبله‏ ام می باشد.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: اتحاد امت اسلامی در این مقطع کنونی یک ضرورت و فریضه است؛ دین آن را بر همه مسلمانان و  بر همه زعامداران کشورهای اسلامی واجب کرده است، این مسئله واقعیت اسلامی و جهانی است فلذا بر مسلمانان لازم است متحد باشند و قدرت خود را حفظ نمایند و تفرقه را کنار بگذارند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام نمی خواهند مسلمانان متحد باشند؛ تفرقه امت اسلام را برای دشمنان لقمه آسانی می گرداند و مسلمان ها را قطعه قطعه و نابود می سازد، قرآن کریم می فرماید: «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ»؛ در حقيقت مؤمنان با هم برادرند پس ميان برادرانتان را سازش دهيد و از خدا پروا بداريد اميد كه مورد رحمت قرار گيرد.

وی در پایان با اشاره به بی تفاوتی و انفعال کشورهای عربی، تاکید کرد: تمامی زعامداران و حاکمان کشورهای عربی در جهان باید در مواجهه با این جنایات و مصیبت تعاون و ایثار داشته باشند که متاسفانه فقط یک نام از اسلام برای آنان باقی مانده است و در عمل حرکتی را مشاهده نمی کنیم.

 انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • پاسخ مقتدرانه سپاه به رژیم صهیونیستی یک حرکت تاریخی در جهان اسلام بود