Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین فرهنگ اجرای تلویزیونی و سخنرانی توسط «علی اسدی» مجری تلویزیون و کارشناس رسانه با نام «رهبری ارکستر واژه ها» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «علی اسدی» در کتاب «رهبری ارکستر واژه‌ها» نتیجه هفت سال پژوهش خود را در زمینه اجرای تلویزیونی و سخنرانی گردآوری و منتشر کرده است. این کتاب  در ۴ فصل و ۴۵۷ صفحه در انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویسنده کتاب «رهبری ارکستر واژه‌ها» می‌گوید:  پشتوانه تحریر این اثر، علاوه بر دو دهه تجربه اجرا، گویندگی و سخنرانی، مجموعه‌ای از دریافت‌ها، باورها و برداشت‌ها از سفرهای تحقیقی و مطالعه برای بهره‌مندی از ممتازترین اندیشه‌های افراد صاحب‌نظر این رشته در کشورهای مختلف و تدریس منابع بینارشته‌ای مرتبط در این زمینه است.

بهره مندی از مشاهده، مطالعه و مصاحبه، استفاده از مثال های بومی ایرانی در کنار موارد بین المللی، خودآموز بودن، نثر سهل و ممتنع برای مخاطبان خاص و عام، کاربردی بودن  و قابلیت عملی بودن مباحث،جامعیت مطالب و دربرگیری نظریه های کلاسیک و مدرن جهانی در این زمینه، از ویژگی های این کتاب به شمار می رود

 

«علی اسدی»، نویسنده این‌کتاب، مدرس رشته گویندگی در دانشکده خبراست که اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی را برعهده داشته و ساخت فیلم‌های مستند «از پرسپولیس تا اکروپلیس» و «صلح، فرزند زیبایی» در کارنامه کاری او به چشم می خورد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی اسدی رهبری ارکستر واژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898977

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل