Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، هشتم بهمن، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/11/8؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

مهدی ترابی به محض ورود به تهران پرسپولیسی می شود

قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس، به محض ورود این بازیکن به تهران رسمی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پس از جذب المساکنی و حضور او در لیست العربی، به نوعی جدایی مهدی ترابی از این تیم قطری قطعی به نظر می رسد. در این مدت شایعات زیادی در خصوص مهدی ترابی و بازگشت او به پرسپولیس شنیده می شود و حتی گفته شده ترابی در گفتگویی که با یحیی گل محمدی داشته، به او قول داده به پرسپولیس بر می گردد.

مهدی ترابی در قطر در حال تحویل دادن خانه خود است تا هرچه زودتر کارهای مربوط به بازگشتش به تهران را انجام دهد.

باشگاه پرسپولیس در صورتی که تا روز یکشنبه بدهی بودیمیر را پرداخت نکند، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد اما مسئولان این باشگاه راهکاری را در نظر گرفته اند و امیدوارند از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی جلوگیری کرده و بدهی بودیمیر را پیش از روز یکشنبه پرداخت کنند.

در همین راستا به محض ورود مهدی ترابی به تهران، او پرسپولیسی می شود و رسما به این تیم می پیوندد. 

البته همانطور که گفتیم پرسپولیسی شدن مهدی ترابی در گروی پرداخت بدهی بودیمیر و بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم است.

پرسپولیس یکشنبه هفته آینده محروم می شود

پرسپولیس در آستانه محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی قرار دارد.

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپولیس باید پول بودیمیر را بپردازد. علاوه بر 475 هزار دلار بدهی اصلی بودیمیر، هزینه دادرسی و سود سالیانه 5٪ هم به این رقم اضافه شده تا پرسپولیس بیش از 500 هزار یورو بدهکار باشد. رقمی حدود 15میلیارد و 430 میلیون تومان که هنوز باشگاه پرسپولیس موفق به تامین این مبلغ نشده است.

جعفر سمیعی تلاش زیادی برای فراهم کردن این پول داشته و جلسات فراوانی را با شرکت های مختلف دولتی و خصوصی برگزار کرده اما اتفاق تازه ای رخ نداده است. جالب این که عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گویا نمی تواند در پرداخت این بدهی به سرخ پوشان کمک کند.

با این وضعیت پرسپولیس روز یکشنبه از سه پنجره نقل و انتقلاتی محروم می شود و عملا قادر به جذب مهدی ترابی نیز نخواهد بود. این در حالی است که طلب دستیاران کالدرون و خود کالدرون نیز در راه است.

البته هنوز این امیدواری وجود دارد که باشگاه پرسپولیس بتواند این پول را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات جور کند و سمیعی هنوز امیدوار است با راهکارهای مخصوص جلوی این اتفاق را بگیرد.

ساوتهمپتون 1-3 آرسنال؛ سه امتیاز ارزشمند برای صعود به رده هشتم وست برومویچ 0-5 منچسترسیتی؛ برد بی رحمانه سیتیزن ها در غیاب دی بروین اینتر 2-1 میلان؛ صعود نراتزوری در شبی که همه چیز داشت

انتخابات ریاست بارسلونا در تاریخ 17 اسفند برگزار خواهد شد / رسمی

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، در ماه اسفند برگزار می شود.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه بارسلونا، پس از به تعویق افتادن انتخابات ریاست باشگاه به علت شیوع ویروس کرونا، هیئت مدیره برای برگزاری این انتخابات در تاریخ 7 مارس 2021 مصادف با 17 اسفند 1399 به توافق رسیدند و انتخابات ریاست بارسلونا در این تاریخ از ساعت 11:30 تا 13:30 به وقت تهران، برگزار خواهد شد. همچنین با تایید و اجازه دولت، باشگاه در حال فراهم کردن شرایط لازم برای ثبت آرا به صورت پستی است تا اعضایی که در شهرشان صندوق ثبت رای ندارند نیز قادر به ثبت رای باشند و در شرایط محدودیت های کرونایی مجبور به سفر به سایر شهرها نباشند.

توماس توخل سرمربی چلسی شد / رسمی

توماس توخل، سرمربی 47 ساله و آلمانی سابق پاری سن ژرمن و دورتموند جانشین فرانک لمپارد شد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه چلسی، پس از اخراج فرانک لمپارد از هدایت این تیم، حال توماس توخل به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد و با قراردادی به مدت یک فصل و نیم و تا تابستان 2022 هدایت آبی های لندن را بر عهده خواهد داشت. در قرارداد این مربی با چلسی، امکان تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر نیز وجود دارد. توماس توخل سابقه هدایت تیم های ماینتس، دورتموند و پاری سن ژرمن را دارد اما هدایت چلسی، اولین تجربه سرمربیگری او در انگلیس است. اولین بازی چلسی تحت هدایت توماس توخل، در روز چهارشنبه مقابل وولورهمپتون در چارچوب لیگ انگلیس خواهد بود.

پاپو گومز از آتالانتا به سویا پیوست / رسمی مورگان سانسون به استون ویلا پیوست / رسمی کوین لازانیا به هلاس ورونا پیوست / رسمی مارتین اودگارد تست های پزشکی آرسنال را پشت سر گذاشت متئو موساکیو به لاتزیو پیوست / غیر رسمی امانوئل دنیس به کلن پیوست / رسمی لورنتزو کولومبو از میلان به کرمونزه پیوست / رسمی برنامه بازی های مهم امروز (8 بهمن) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ برتر انگلیس:
چلسی - ولورهمپتون / ساعت 21:30
برایتون - فولام / ساعت 23
اورتون - لسترسیتی / ساعت 23:45
منچستر یونایتد / شفیلد یونایتد / ساعت 23:45

جام حذفی اسپانیا:
سویا - والنسیا / ساعت 23:30
رایووایکانو - بارسلونا / ساعت 23:30

جام حذفی ایتالیا:
آتالانتا - لاتزیو / ساعت 20:15
یوونتوس - اسپال / ساعت 23:15

صبحانه ورزشی 1399/11/8؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 7 بهمن 1399 امیر عابدزاده پهلوان حسن یزدانی در کنار دریاچه آزادی

 

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟ سیاست عجیب باشگاه استقلال برای کاهش هزینه ها آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت درآمد باشگاه های اروپایی در فصل 2019/20؛ بارسلونا بالاتر از رئال مادرید و بایرن مونیخ دلیل ناکامی ستارگان آلمانی چلسی چیست؟ | تحلیل فنی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس صبحانه ورزشی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که تا اینجا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش‌های باکیفیت عضو تاثیرگذاری در بازی‌های تماشاگرپسند پرسپولیس بوده که البته با نتایج خوب توام شده است احتمالا در آبادان هم در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.
عالیشاه بعد از دانیال اسماعیلی‌فر که شش پاس گل داده همراه با مهدی ترابی تا اینجای فصل چهار پاس گل داده و حالا دنبال این است که در آبادان از ترابی سبقت بگیرد و به جمع گلسازهایی برسد که 5 پاس گل داده‌اند و پرسپولیس در بین آنها نماینده‌ای ندارد.

نکته جالب اینجاست که عالیشاه در بازی رفت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین بود اما تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین خط دفاع حریف را به‌هم ریخت و برای عمری گلسازی کرد. کاپیتان سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل ملوان نیز با ارسالی زیبا و دقیق تنها گل سه امتیازی تیمش را برای عیسی آل‌کثیر پایه‌گذاری کرد تا فعلا با مهدی ترابی که او هم چهار پاس گل داده  در جدول بهترین گلسازهای لیگ رقابت کند.
باید دید عالیشاه که معمولا در شصت دقیقه ابتدایی هر مسابقه پرسپولیس فوق‌العاده باطراوت و شاداب بازی می‌کند و البته اثرگذاری لازم را در حرکات تهاجمی تیمش دارد در آبادان مقابل تیمی که برای نیفتادن جانانه خواهد جنگید چه کیفیتی ارائه می‌دهد و آیا باید دوباره منتظر گلسازی‌اش باشیم یا خیر.

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟