Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرباز هنگ مرزی پاوه (مرز هیرویی) با جمع‌آوری حقوق ماهیانه سربازی خود، یک زندانی دربند را از زندان آزاد کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ رضا نوازش، سرباز هنگ مرزی پاوه (مرز هیرویی) با جمع‌آوری حقوق ماهیانه سربازی خود، یک زندانی در بند را از زندان آزاد کرد.

وی درباره این اقدام خود می‌گوید: روزی حین سربازی، دلتنگی به سراغم آمده بود و شرایط خوبی نداشتم و همان زمان با یکی از پرسنل مرزبانی در حال ورزش کردن بودیم و او از زمان خدمت سربازی‌اش برایم می‌گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوازش ادامه می‌دهد: آن کادر مرزبانی می‌گفت زمان خدمت سربازی‌اش در اداره زندانها بوده و از سختی زندان و مشکلات زندانیان تعریف می‌کرد که من آن شرایط سخت و دلتنگی، خودم را با شرایط زندانیان مقایسه کردم و تکان خوردم.

وی می‌گوید: با خود حساب و کتاب کردم، دیدیم ممکن است یک زندانی چند سال در زندان و دور از خانواده باشد و سختی‌ها زیادی را تجربه کند، همان موقع تصمیم گرفتم اگر حقوق سربازی کفایت کند در کار خیر قدم بردارم و باعث آزادی یک از زندانیان شوم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سردار کمالی: اگر بر دست سرباز بوسه نمی‌زنید لااقل بر صورتش سیلی نزنیدشهادت 25 نیروی مرزبانی پلیس در سال جاری/ لزوم توجه ویژه به تجهیزات و اعتبار مرزبانی + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مرزبانی ناجا سربازی زندان ستاد دیه سازمان زندانها پلیس مرزبانی ناجا سربازی زندان ستاد دیه سازمان زندانها یک زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند

اله کرم عزیزی  گفت: این مددجویان با معرفی واحد مددکاری به نهادهای حمایتی کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان، اداره بهزیستی و مرکز مراقبت بعد از خروج مورد حمایت ویژه قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان آزاد شده واجد شرایط با هدف ایجاد خود اشتغالی و کسب درآمد از برنامه های نهادهای حمایتی است .

نهادهای حمایتی ، از طریق پرداخت مستمری، ارزاق و کمکهای نقدی و غیرنقدی، بن خرید کالا، تامین لوازم التحریر ،هزینه آموزشی برای فرزندان زندانیان، کمک هزینه درمان، دارو، تهیه مواد غذایی و پوشاک به خانواده های زندانیان کمک می کنند.
عزیزی افزود: واحد مددکاری مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با هدف حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند آنها را به نهادهای حمایتی معرفی می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم
  • ناامنی عربستان برای تماشاگران فوتبال؛ 100 بازداشتی و 12 زندانی!