Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رقابت‌های دور رفت لیگ دسته اول سری ب کشور به میزبانی کرمانشاه در سالن‌های شهید بهشتی و سالن هادیان در حال برگزاری است، این رقابت ها در تاریخ ۷ تا ۱۴ بهمن‌ماه جاری با حضور هفت تیم انجام می‌شود.

تیم بعثت کرمانشاه در اولین بازی خود با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب تیم سپهر قزوین شد.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس در خصوص رقابت بین دو تیم قزوین و کرمانشاه، اظهار داشت: در مرحله پایانی مسابقه، بازی را با امتیاز ۱۳_۱۵ واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود کسعلی افزود: تیم کرمانشاه در مقابل تیم پرقدرتی قرار گرفت  و این نوعی تجربه باارزشی محسوب می‌شود، امید داریم که در آینده کمبودها را جبران کنیم و بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

وی  در خصوص دلیل  اعلام آمادگی دیر هنگام این تیم، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت‌های ناشی از آن برای مسابقات دیر مهیا شدیم، اما تجربه خوبی برای تیم خواهد بود و در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

مدیر عامل تیم بعثت کرمانشاهدر ادامه با اشاره به پایین بودن سن اکثر بازیکنان تیم، گفت: تیم بعثت متشکل از افراد جوان باتجربه کم است، بازی خوبی انجام شد که این خود می‌تواند تجربه‌ای برای ورزشکاران تیم بعثت باشد، در بازی‌های آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

افشین حسنی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و اعمال محدودیت‌ها، مسابقات با حضور مسئولین مربوطه، مربیان، داوران و ورزشکاران در سالن بدون حضور تماشاچی برگزار شد.

حسنی در پایان با توجه به ظرفیت باشگاه بعثت در رشته‌های ورزش، گفت: هدف باشگاه بعثت خدمت به عرصه ورزش و ورزشکاران است و سعی در فعالیت رشته‌های مختلف دارد.

سرمربی تیم سپهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این بازی، اظهار داشت: بازی پرهیجانی را از سمت دو تیم شاهد بودیم.

مرتضی بخشی افزود: تیم قزوین در دو دست(ست) اول بازی راحتی داشت، اما دست سوم و چهارم بدلیل عدم تمرکز کافی کنترل بازی از دستمان خارج شد ولی مجدد در ست پنجم امتیازات را به نفع خود کسب کردیم.

وی در خصوص بازی قوی و موفقیت خود، تصریح کرد: تیم قزوین متشکل از ورزشکاران جوان و باتجربه است، وجود افراد باتجربه در تیم موجب یادگیری جوان‌ها از آن‌ها و استفاده از تکنیک‌ها در حین مسابقه شده  است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال کرمانشاه شهید رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین