Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@13:50:17 GMT

واکنش بهرام افشاری به حذف از جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۴۶۶۱

واکنش بهرام افشاری به حذف از جشنواره فجر

بازیگر سریال پایتخت به حذف فیلم سینمایی «صحنه زنی» از جشنواره فیلم فجر که در آن ایفای نقش کرده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش شریان نیوز، چیزی تا برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر باقی نمانده و امروز اسامی فیلم‌های برگزیده منتشر شد. اعلام این اسامی با حواشی و واکنش‌های بسیاری همراه شد، دو فیلم «قاتل و وحشی» و «چپ و راست» توقیف شدند و سینمایی «صحنه زنی» نیز از لیست حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم به کارگردانی علیرضا صمدی امید بسیاری به اکران در جشنواره داشت، در این سینمایی مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، مجید صالحی و لیندا کیانی ایفای نقش می‌کنند.

 

بهرام افشاری، یکی از بازیگران اصلی این فیلم بعد از انتشار خبر حذف این سینمایی از جشنواره فجر، پستی را با تصویری از خودش در این فیلم منتشر کرد و نوشت:

"این نیز بگذرد"

در ادامه پست منتشر شده در صفحه افشاری را مشاهده می‌کنید:

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره چک برای گرامیداشت فرانتس کافکا نویسنده شهیر در صدمین سالگرد درگذشت وی، فیلم‌های اقتباسی از آثار وی را که توسط اورسن ولز، مارتین اسکورسیزی، فدریکو فلینی و استیون سودربرگ ساخته شده، به نمایش می‌گذارد.

«محاکمه» ساخته اورسن ولز در سال ۱۹۶۲، «پس از ساعت‌ها» درام کافکایی نیویورکی مارتین اسکورسیزی در سال ۱۹۸۵ و «مصاحبه» فدریکو فلینی در سال ۱۹۸۷ و «کافکا» استیون سودربرگ هر ۲ از سال ۱۹۹۱ و بازسازی آن با عنوان «آقای کنف» در سال ۲۰۲۱ - هر دو با بازی جرمی آیرونز در نقش یک مرد بیمه‌گر و نویسنده - در کنار اقتباس‌های کمتر شناخته شده‌ای چون «مسخ» اثر یان نِمِک که نسخه تلویزیونی آلمانی از داستان کوتاه معروف کافکاست، فیلم سنگالی «سفارش پول» (۱۹۶۸) ساخته عثمان سِمبنه و انیمیشن کوتاه «دکتر محلی فرانتس کافکا» به کارگردانی کوجی یامامورا در سال ۲۰۰۷ از جمله این فیلم‌ها هستند.

کارل اوچ، مدیر هنری کارلووی واری و لورنزو اسپوزیتو مشاور جشنواره، از آثار کافکا به‌عنوان محرک مداومی برای فیلمسازان یاد کردند و افزودند: گویی او با حیله‌گری آنها را به چالش می‌کشد تا سعی کنند تا حد امکان به ماهیت دست نیافتنی فرمول‌بندی‌های او، روایت‌ها و واقعیت‌هایی که احساسات دلهره‌آور را برمی‌انگیزاند، نزدیک شوند و آن‌ها را به تصویر بکشند.

پنجاه و هشتمین جشنواره کارلووی واری از ۲۸ ژوئن تا ۶ جولای (۸ تا ۱۶ تیر) برگزار می‌شود، از مدیر بازیگران تحسین‌شده فرانسین میسلر («تلماسه»، «درخت زندگی»، «مرد پرنده»)، با جایزه ویژه تجلیل می‌کند. وی متصدی انتخاب بازیگران بیش از ۷۰ فیلم بوده و ۱۵ جایزه از انجمن مدیران‌ بازیگران آمریکا دریافت کرده است.

همچنین ایوان ترویان بازیگر کهنه‌کار چک در فیلم‌هایی چون «شارلاتان» و «بوته سوزان» نیز با جایزه رییس جشنواره برای نقش تاثیرگذارش در سینمای چک تجلیل می‌شود.

کارلووی واری مجموعه کامل برنامه‌های خود را در هفته‌های بعد اعلام می‌کند.

کد خبر 6087199

دیگر خبرها

  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب