Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال میلان شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در بازی حساس به مصاف اینتر رقیب سنتی اش رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و نراتزوری راهی نیمه نهایی شد.

کونته بعد از این پیروزی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: ما اکنون برای دومین سال متوالی در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می دهد سبک بازی ما درست بوده و بازیکنان ما قابل ستایش هستند. بازی سختی مقابل میلان داشتیم چون این تیم صدرنشین سری آ است و حذف کردن این تیم لذت بخش بود.

وی افزود: البته ما در این بازی وقتی 11 مقابل 11 بودیم می توانستیم برنده شویم و نتیجه اگر برنده هم نداشت عادلانه به شمار می آمد. در تمام زمان بازی مسلط بودیم و به نظرم دروازه بان میلان بهترین بازیکن بازی بود. در این بازی دوباره فرصت های زیادی را خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم. باید این روند را اصلاح کنیم و بتوانیم در گلزنی ها موفق ظاهر شویم.

کونته درباره درگیری ایبرا با لوکاکو هم این طور گفت: این بازی دربی است و اینجا برای تفریح در پارک نیست. هر دو تیم در این بازی احساس درگیری دارند و این نوع درگیری ها امری طبیعی است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لوکاکو زلاتان میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد