Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@17:02:01 GMT

کارکنان چقدر عیدی می‌گیرند؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۴۷۱۲

بر اساس پیش بینی دولت در بودجه سال جاری میزان عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده، اما احتمال می‌رود در روز‌های آتی این رقم با تغییراتی رو به رو شود. خبرگزاری میزان _ ایسنا نوشت: بر اساس ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری امتیاز میزان عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان معادل ۵۰۰۰ است. این امتیاز در ضریب سالانه حقوق در نهایت تعیین کننده میزان عیدی کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این در حالی است که طبق پیش بینی دولت در بودجه امسال،  عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده بود.    پایان بهمن ماه معمولا زمانی است که دولت همراه پرداخت حقوق این ماه، عیدی کارکنان را نیز پرداخت می‌کند، بنابراین رقم نهایی عیدی در هیات دولت مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین مالی و پرداخت می‌شود.   اینکه عیدی از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بیشتر باشد موضوع بعیدی نیست، در سال گذشته نیز رقم عیدی در بودجه یک میلیون و ۸۰ هزار تومان پیش بینی شده بود، ولی در نهایت هیات دولت رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را مصوب کرد و پرداخت شد که البته دلیل این رشد ۱۲۰ هزار تومانی این بود که با توجه به افزایشی که در حقوق رخ داده بود میزان عیدی هم رشد کرد.   همچنین میزان عیدی برای سال آینده یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.   مروری بر پرداخت عیدی در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که در سال ۱۳۹۰ مبلغ ۳۵۰ هزار تومان، ۱۳۹۱، ۴۰۲ هزار تومان، ۱۳۹۲، ۵۰۳ هزار تومان، ۱۳۹۳، ۶۰۳ هزار تومان، ۱۳۹۴، ۶۸۸ هزار تومان، ۱۳۹۵، ۷۷۰ هزار تومان، ۱۳۹۶، ۸۵۰ هزار تومان و ۱۳۹۷ مبلغ ۹۳۲ هزار و ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. بیشتر بخوانید: جزییاتی از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: عیدی کارکنان حقوق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عیدی کارکنان حقوق یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عیدی کارکنان میزان عیدی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود