Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد، این ارتش از آزادی عمل گسترده در سراسر خاورمیانه برخوردار است. او گفت: حالت بازدارندگی که در مقابله با هر کشوری از آن برخورداریم، افزایش یافته است. به طوریکه هیچ یک از این کشورها قصد حمله به ما را ندارند و عملیات آنها در راستای پاسخ‌گویی به فعالیت‌هایی است که ما انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت النشره، آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: تمام دشمنان ما در نتیجه وضعیت اقتصادی و پیامدهای کرونا و نیز ناامیدی گسترده در جوامع‌شان به دلیل نحوه بد اداره کشورهایشان در تنگنای عمیقی هستند.

او ادعا کرد: در مقابله با محور شیعی "از ایران تا عراق، سوریه و لبنان" یک ائتلاف منطقه‌ای قوی از یونان، قبرس، مصر، اردن و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ایجاد شده و اسرائیل در داخل این ائتلاف است.

او در ادامه مدعی شد: نیروهای محور شیعی در داخل سوریه به دلیل حملات مداوم ما با باقی موسسات نظامی در موقعیت‌گیری‌شان کند شده‌اند اما موقعیت گیری تمام نشده از این رو فعالیت‌های ما ادامه می‌یابند و نبرد در دل جنگ‌ها ادامه می‌یابد.

کوخاوی با متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای گفت: «من به ارتش اسرائیل دستور داده ام که علاوه بر نقشه‌های عملیاتی‌ای که تدارک دیده اند، چند نقشه عملیاتی دیگر نیز آماده کنند.»

او خطاب به ساکنان غزه نیز گفت: می‌توانید در مکانی دیگر به لحاظ سطح زندگی باشید اما هرگز نخواهید توانست بیش از سقفی که ما می‌خواهیم در زمینه مدنی بدون حل مساله مفقودان و اسیران و بازگشت آنها به سرزمین‌شان پیشرفت کنید.

این مقام ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد، یک حمله موشکی به داخل یک اتاق و نزدیکی یک منزل مسکونی ضامن منع وارد کردن خسارات به ساختمان مسکونی در اسرائیل و آزار رساندن به ده‌ها تن است. وظیفه ما مقابله با این راکت و موشک است.

کوخاوی اشاره کرد: باید به شهروندان اسرائیلی متذکر شوم که در جنگ موشک‌های بسیاری شلیک می‌شوند و مسلما مساله آسان نیست و در برابر این تهدید پاسخ ما حمله گسترده چه در مناطق باز غیرمسکونی یا مناطق نزدیک یا داخل منازلی خواهد بود که تجهیزات نظامی و موشک‌ها در آنجا هستند.

کوخاوی مدعی شد: ما به قانون بین‌الملل متعهد خواهیم بود و به ساکنان در لبنان، غزه یا هر نقطه دیگر هشدار می‌دهیم و به آنها اجازه می‌دهیم آنجا را ترک کنند و اکنون به ساکنان در لبنان و غزه هشدار می‌دهم با آغاز تنش می‌توانند مناطقی که مملو از موشک‌هاست را ترک کنند چون این مناطق در معرض حملات شدید ما خواهند بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 ویروس کرونا مهرداد میناوند اسرائیل حمله نظامی به ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند