Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مریم ملکوتی خواه از جمله جوانان با آتیه تکواندو ایران است. جوان ۱۹ ساله تهرانی که در ۷ سالگی وارد کلاس استاد شهریاری شد و با سابقه ۸ سال حضور در لیگ با تیم‌های مختلف، کسب طلا و نقره از رقابتهای آزاد کره جنوبی، جام فجر و آزاد ترکیه، ۵ مدال طلا و برنز قهرمانی کشور را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکواندوکاری که در چهار سال گذشته در لیگ برتر همه مبارزات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این سبک وزن تکواندو بانوان در حالی به دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت نشده که مدعیان هم وزن خود که در اردوی تیم ملی حضور دارند را در مسابقات مختلف شکست داده و به نظر می‌رسد جایش در میان اردونشینان خالی است.

وی در رابطه با شروع لیگ بعد از یک سال تعطیلی به خبرنگار مهر گفت: از بهمن ماه گذشته ورزش دنیا تحت تأثیر شیوع کرونا به نوعی تعطیل شد، ولی تکواندو ایران به حرکت خود ادامه داد و با برگزاری دوره‌های آموزشی، آزمون‌ها و مسابقات پومسه مجازی، ثابت کرد که می‌توان در هر شرایطی ورزش کرد. پس از آن نیز بدون شک برگزاری لیگ کار بزرگ سازمان لیگ بود.

ملکوتی خواه افزود: حضور در مسابقات لیگ تأثیر مثبتی روی کار فنی و انگیزه تکواندوکاران داشت. البته که دوری از میدان مبارزه در ساق تکواندوکاران به خوبی مشهود بود، ولی باعث نشد تا شاهد رقابتهای دیدنی و جذاب باشیم و دختران تکواندو به واقع مبارزات سطح بالایی به نمایش گذاشتند.

ملی پوش تکواندو ایران در مورد حضور کادر فنی در سالن مسابقات گفت: این موضوع نیز انگیزه زیادی به مدعیان حضور در اردوی تیم ملی داده بود تا توانایی خود را برای جلب نظر کادر فنی تیم ملی به نمایش بگذارند. این موضوع فرصتی مغتنم برای مدعیان حضور در اردو بود و به نوعی یکی از دلایل بالا رفتن کیفیت فنی این رقابتها محسوب می‌شد.

وی در پایان در مورد عدم دعوت به اردوی تیم ملی هم گفت: همیشه تابع تصمیمات کادر فنی بوده و هر بار فرصت حضور در اردو را پیدا کردم، سخت تلاش کرده‌ام تا مطابق با برنامه مربیان تیم ملی پیش بروم. لیگ ۹۹ را همانند سه سال گذشته با پیروزی پشت سر گذاشته و هیچ باختی نداشته‌ام. وظیفه من ارائه بالاترین کیفیت است و امیدوارم مربیان تیم ملی یکبار دیگر به من اعتماد کنند و این فرصت را در اختیار من قرار دهد.

کد خبر 5131846

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی بانوان فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کمیته ملی المپیک کشتی آزاد تکواندو تیم فوتبال سایپا تهران والیبال اردوی تدارکاتی سید رضا صالحی امیری محمود فکری مهدی طارمی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!

به گزارش "ورزش سه"، پاسورهای دعوت شده به تیم ملی والیبال ایران این روزها در سالن فدراسیون به خوبی تمرین می کنند تا خود را به کادر فنی ثابت کنند و در ترکیب اعزامی به هفته اول لیگ ملتها قرار بگیرند.

محمد طاهر وادی با تجربه‌ترین بازیکن در این پست است. وادی که سال گذشته اکثر بازی‌های تیم ملی را به طور ثابت بازی کرده، حالا احتمالا در آخرین سال حضور خود در تیم ملی نمی خواهد جایگاه اصلی‌اش را از دست بدهد. او که در این فصل به طلسم عدم قهرمانی در لیگ به عنوان پاسور اول خاتمه داد حالا به دنبال صعود به المپیک و تجربه حضور در این تورنمنت جذاب است.

ایلشن داوودی پور و عرشیا به‌نژاد نیز دو پاسور جوانی هستند که اولین حضور خود در اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کنند. این دو فصل گذشته با پاس‌های بی‌نظیر خود لیگ را تحت تاثیر درخششان قرار دادند و حالا می‌خواهند در صحنه بین المللی خود را به اثبات برسانند.

داوودی پور و به نژاد مطمئنا به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی خواهند بود تا خود را نشان بدهند. هواداران والیبال نیز می خواهند ببیند پاسورهای جوان تیم ملی که در لیگ خوش درخشیدند در مسابقات ملی چه خواهند کرد. چشم های زیادی به دستان این دو پاسور جوان  دوخته شده است و باید دید ایلشن داوودی پور و عرشیا به‌نژاد با عملکردشان می توانند رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنند یا خیر.

البته علی رمضانی دیگر پاسور حاضر در اردو است و او نیز قابلیت های فراوانی دارد و شاید او بتواند نظر پائز سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند. جواد کریمی هم که عنوان تنها پاسور لژیونر دعوت شده به تیم ملی را یدک می کشد، پس از فینال لیگ رومانی خود را به اردو خواهد رساند تا پازل رقابت بین پاسورها کامل و به اوج خود برسد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی