Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم مهری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز در سطح کشور شاهد اقدامات خوبی از سوی دولت در روستاها هستیم گفت: مدیران دستگاه‌ها کابینه دولت در سطح شهرستان بشمار می‌روند، بنابراین باید عزم خود را در جهت پیشبرد اهداف عالی دولت بویژه برای روستاییان بکار گیرند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه افزود: همدلی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و اداری لازمه توسعه و آبادانی شهرستان است و ضرورت دارد تا همه دستگاه نسبت به تصمیمات خود در سطح کلان شهرستان با هماهنگی بیشتری عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور میدانی مدیران با هدف رفع مشکلات و مسائل شهروندان می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا پیگیری مطالبات مردمی جنبه عملیاتی و کاربردی پیدا کند.

مهری گفت: سیاست اصلی دولت ایجاد آرامش در جامعه و پرهیز از تنش‌های اجتماعی است و مدیران بعنوان امین دولت در پاسخگویی به مردم با سعه صدر رفتار کنند و گوش شنوا برای شنیدن صدای مردم داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در انقلاب اسلامی همواره برای مقامات سیاسی دو مقوله امنیت و سلامت مهم بوده است، اظهار داشت: فیروزکوه امن ترین شهرستان استان تهران بشمار می‌رود اما در حوزه سلامت با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در کریدور سه استان با مشکلاتی مواجه است که پیگیری‌هایی از سوی مسئولان در جهت بهبود وضع موجود صورت پذیرفته است، لذا با توجه به این شرایط از وضع موجود و داشته‌ها باید صیانت و حفاظت کرد.

وی با بیان اینکه در چند وقت اخیر شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بودیم، تصریح کرد: از جمله این اقدامات اختصاص دستگاه سی تی اسکن و اکسیژن ساز برای بیمارستان امام خمینی (ره) که با پیگیری نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی محقق شد و دیگری انتقال آمبولانس به شهر ارجمند با تصمیم شورای تأمین شهرستان بود.

سرپرست فرمانداری فیروزکوه افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم در دهستان حبله رود تکمیل و ساخت ساختمان اورژانس روستای گچه است که در بازدید اخیر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از دهستان حبله رود تخصیص اعتبار برای این ساختمان نیز در دستور کار کمیته برنامه ریزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه مسیر زرین دشت به گرمسار به عنوان یک محور اصلی با تردد بالای وسایل نقلیه روبرو شده است، در گذشته یک دستگاه آمبولانس به دهستان حبله رود و زرین دشت تخصیص پیدا کرده بود که توسط شبکه بهداشت و درمان به شهر فیروزکوه منتقل شد که امروز به یک مطالبه برای اهالی این منطقه تبدیل شده است.

مهری گفت: در همین راستا با تصمیم سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه و پیگیری اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای مزداران تا هفته آینده آمبولانس به این منطقه باز خواهد گشت.

کد خبر 5132035

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری فیروزکوه اورژانس ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد اردبیل حبله رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم