Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«سیدمحمدرضا هاشمیان» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا امروز اقدامات زیادی برای درمان «مهرداد میناوند» و «علی انصاریان» انجام دادیم و شرایط میناوند در حال بهبود است. چند ساعت پیش به وی رسیدگی کردم و شرایطش تقریبا پایدار شده است. یکی از اقدامات مهمی که در چند روز آینده باید انجام دهیم آن است که وی از شرایط خواب مصنوعی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال برنامه‌ریزی برای این کار هستیم. میناوند به نسبت روزهای نخست شرایط بسیار پایداری دارد.

هاشمیان در زمینه شرایط بالینی و روند درمانی مدافع اسبق سرخآبی‌ها نیز گفت: ریه «علی انصاریان» درگیر کرونا است و با کمک تنفس مصنوعی و داروهای درمانی به دنبال درمان او هستیم البته او در خواب مصنوعی نیست و شرایطش به گونه‌ای است که نیاز به خواب مصنوعی ندارد.

وی در خصوص انتشار پستی در زمان بازی بازی الومینیوم اراک و پرسپولیس تهران، گفت: آن پست شخصی بود و هیچ ارتباطی به کارم نداشت.

پرسپولیس روز دوشنبه و در دیدار با آلومینیوم اراک، نتیجه را ۲ بر یک واگذار کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میناوند کرونا بیمارستان لاله خواب مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!

به گزارش ورزش سه، رکورد فوق‌العاده ذوب آهن و 11 بازی بدون شکست آنها در دیدار معوقه مقابل سپاهان به پایان رسید و این تیم در دوازدهمین مسابقه خود در خارج از ورزشگاه فولاد شهر بلاخره شکست خورد.

ذوب آهن پیش از این مسابقه شش پیروزی و پنج تساوی در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده بود و با 23 امتیاز در صدر جدول تیم‌های مهمان جدول حضور داشت و حتی با این شکست هم همچنان در صدرجدول حضور دارد و پس از آنها استقلال با 21 امتیاز حضور دارد.

شاگردان محمد ربیعی عملکرد خوبی در بازی‌های خارج از خانه داشتند اما در بازی‌های خانگی فقط یک پیروزی به دست آورده بودند و با یک تساوی و هفت شکست پس از صنعت نفت دومین تیم ضعیف در بازی‌های خانگی بودند.

اما نکته جالبی که وجود دارد این است که ذوب‌آهن بازی خارج از خانه‌ای که شکست خورد هم یک بازی شبه خانگی بود و در شهر اصفهان مقابل همشهری خود برگزار کرد و یک شکست دیگر در اصفهان تجربه کرد، با این نتیجه آنها در اصفهان هفتمین شکست فصل را تجربه کردند تا بازهم در شهر خودشان موفق عمل نکنند و نتیجه ضعیفی کسب کنند.

این یکی از اتفاقات عجیب است که در فوتبال ایران رقم می‌خورد، ذوب آهن در فصل جاری فشار زیادی از سمت هواداران تحمل نمی‌کردند و حتی تا چند هفته قبل مورد حمایت هواداران هم قرار داشتند اما علت فشاری که این تیم در بازی‌های داخل استان اصفهان تحمل می‌کند به چه علت است مشخص نیست، شاید آنها با توجه به نتایجی که کسب کردند فاکتور روحی روانی روی نتایجشان تاثیردارد و شکست ناپذیری که در بازی‌های خارج خانه داشتند به آنها اعتماد به نفس بیشتری در این مسابقات داده بود.

ذوب آهن یکشنبه هفته آینده دوم اردیبهشت به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و یک بازی خانگی دیگر را پشت سر خواهد گذاشت و پس از هفته‌ها به دنبال کسب پیروزی در اصفهان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بلینگام: چنین شبی را در خواب هم نمی‌دیدم!
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد