Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیم الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر در استان اظهار کرد: این میزان جابه‌جایی در مقایسه با ۱۰ ماه سال قبل که یک میلیون و ۷۳۱ هزار نفر مسافر بود، ۳۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب ۲۱۷ هزار و ۳۲۶ مورد سفر انجام شده، افزود: در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۴۸ هزار و ۱۰۳ سفر بود شاهد کاهش ۱۲ درصدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از فعالیت ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: از این تعداد مسافر ۴۵۲  هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۱۱۲ هزار نفر با مینی بوس و ۵۱۰ هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بلیط مسافران اتوبوس‌ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می‌شود، تصریح کرد: مسؤولان شرکت‌های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی وی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام کنند.

وثوقی افزایش ۲۰ درصدی صدور بلیط اینترنتی را یادآور شد و اذعان داشت: وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استعلام و در صورت سالم بودن بلیط صادر می‌شود.

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل مسافر تصریح کرد: در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا ناوگان‌های حمل ونقل عمومی و ترمینال‌ها به‌طور مرتب در حال ضدعفونی و گندزدایی هستند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در بخش مسافر در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهداری جابجایی مسافر استان اردبیل هزار نفر حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

کلیم اله وثوقی امروز در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این میزان کالا در قالب ۱۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه در استان جابجا شده است، عمده کالاهای جابجا شده را سیمان فله ای و کیسه ای،انواع بنزین،آب معدنی ،سیب زمینی،مصالح ساختمانی،شمش آهن،گندم و گازوئیل برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در یک ماهه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، هفت هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد، ۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین،هشت هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار،هشت هزار تن کالا از شهرستان مشگین شهر،سه هزار تن کالا از شهرستان گرمی،هفت هزار تن کالا از شهرستان خلخال و یک‌هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

او همچنین از افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا در استان اردبیل افزود:۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی