Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، عبدالحسین طاهری صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های هلال احمر در چندین فاز اجرا می‌شود اظهار داشت: اعضاء و داوطلبان هلال احمر در شرایط بحرانی و شرایط خاص همیشه حضور دارند و در حوادثی مانند کرونا، با وجود اعتبارات کم و‌مشکلات ولی همچنان فعالیت‌های مختلفی در این ارگان در حال انجام است که برنامه‌هایی از قبیل غربالگری که در هفت پایگاه در سطح شهرستان انجام شد که ۶۳ نفر همکاری داشتند و سه هزار و ۴۰۰ نفر غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هلال احمر شهرستان کنگان با بیان اینکه برنامه‌ها بر پایه مدیریت مشارکتی برنامه ریزی شده است افزود: خوشبختانه با این سبک مدیریت مشارکتی در اجرای برنامه‌های هلال احمر به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد:طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان بود که در این طرح بسته‌های معشیتی به خانواده‌های نیازمند تقدیم شد.

طاهری همچنین از اجرای طرح خادمان حسینی هلال خبر داد و گفت: در این طرح اعضای خانه‌های هلال با ۱۵ هیئت مذهبی در برنامه‌هایی از قبیل توزیع ماسک،آگاه‌ سازی مردم در مقابله با کرونا و توزیع ضدعفونی در شهرستان همکاری کردند.

رئیس هلال احمر شهرستان کنگان به طرح آمران و ناظران سلامت اشاره کرد و گفت: طرح آمران و ناظران سلامت همزمان و هماهنگ با طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و‌ بسیج‌ شهرستان در حال انجام است که از ۲۲ آذر شروع و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: طرح ویژه این ارگان نذر آب بود که امسال در مهرماه، بسته‌های بهداشتی، معیشتی، نوشت افزار، آب معدنی و اعزام تیم‌های پزشکی و مشاوره‌ای به صورت استانی در سه روز فعالیت در منطقه‌ دوآب از شهرستان لنگه اجرا شد.

طاهری ادامه داد: چندین تیم امداد و نجات دریایی، جاده‌ای و ‌کوهستان در جمعیت هلال احمر و خانه‌های هلال شهرستان وجود دارد که به صورت داوطلبانه در شرایط بحرانی انجام وظیفه می‌کنند.

وی از افرادی که بتوانند به صورت داوطلب عضو این تیم‌ها شوند و به جمعیت هلال احمر کمک کنند دعوت کرد تا ضمن عضویت در هلال احمر، آموزش‌های کمک‌های اولیه و امداد و نجات را به صورت رایگان در این جمعیت فراگیرند.

توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در کنگان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان بیان کرد: برای دومین بار در سال و بر پایه فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید آن بر کمک مومنانه، بیش از ۱۲۰ بسته مواد غذایی که شامل هفت قلم کالای اساسی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان با عنوان بسته‌های معشیتی با کمک موسسات خیریه بین گروه‌های هدف توزیع شد.

وی همچنین گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون سه خانه هلال در شهرستان افتتاح شد و تلاش‌ می‌شود چهارمین خانه هلال شهرستان را ظرف چندهفته آینده نیز افتتاح کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر کنگان بسته معیشتی خبرنگاران جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۶۱ هزار و ۲۱ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، محمد باسره امروز ۲۶ فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته امداد هرمزگان با اجرای طرح اطعام مهدوی، نسبت به تامین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام کرد که در همین راستا و با مشارکت و هم افزایی مطلوب انجام شده مراکز نیکوکاری، هئیت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، خیران و مردم نیک اندیش استان در قالب پخت و توزیع غذای گرم، راه‌اندازی میزهای افطاری ساده و اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم و خیران در این پویش نسبت به سال گذشته ۹۸ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: کمیته امداد استان با همکاری و همراهی آحاد جامعه، تعداد ۲۰۷ آشپزخانه «اطعام مهدوی» را در طول ماه مبارک رمضان راه‌اندازی کرد که در مجموع بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و بالغ بر یک میلیون و ۴۷۴ هزار بسته افطاری ساده آماده‌سازی و بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۶۱ هزار و ۲۱ بسته معیشتی شامل ( برنج، روغن، مرغ یا گوشت، انواع حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، چای و قند) نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

باسره با قدردانی از مردم سخاوتمند و خیران نوع دوست استان یادآورشد: همه مردم می‌توانند به هر میزان که تمایل دارند، با استفاده از کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* ، در یاری‌رسانی به نیازمندان واقعی استان مشارکت کرده و همراه این نهاد باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر
  • ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات روستای «کلم» شهرستان بدره نجات یافتند
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان