Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن از دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن خواست تا به حمایت‌های نظامی این کشور از عربستان سعودی و ائتلاف عربی پایان دهد.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت که آمریکا باید ارسال سلاح و جنگنده و حمایت لجستیکی به عربستان و ائتلاف عربی به فرماندهی ریاض را تحریم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی الحوثی تأکید کرد که اموال و دارایی‌های وزارت خزانه داری آمریکا در واقع بهای اقدامات تروریستی ائتلاف آمریکایی-سعودی-اماراتی علیه یمن و کشتار زنان و کودکان و ویرانی یمن و گرسنگی ملت این کشور است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن افزود: دولت آمریکا بهتر است که به جای اعمال معافیت تحریمی یمن تا ۲۶ فوریه، حمایت‌های نظامی از عربستان و ائتلاف متجاوزش را تحریم کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا دوشنبه شب با اعلام معافیت‌های موقت تحریمی، مجوز تراکنش مالی با جنبش انصارالله یمن را صادر کرد.

این معافیت موقت تا ۲۶ فوریه (پنجم اسفند) اعتبار دارد.

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله وزارت خزانه داری آمریکا عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله وزارت خزانه داری آمریکا یمن جنبش انصارالله وزارت خزانه داری آمریکا عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!

بازدید 3 شبکه الحدث عربستان سعودی با تشریح توان منطقه‌ای ایران و محور مقاومت تاکید کرد ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند! این گزارش شبکه سعودی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه