Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت که آبی‌پوشان با وجود صدرنشینی، راه زیادی را تا پایان فصل پیش‌رو دارند و امیدوارم که بتوانند در نهایت به موفقیت برسند.

علی موسوی، پیشکسوت استقلال در مورد آخرین شرایط آبی پوشان صحبت هایی مطرح کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، موسوی با اشاره به شکست استقلال مقابل سایپا اظهار داشت:

سایپا در ساختار دفاعی قدرتمند است و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه با استقلال فرصت‌های کمی را در اختیار این تیم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا تجمع زیادی در خط دفاع و پشت محوطه جریمه داشت و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان استقلال نتوانند نه شوت بزنند و نه نفرات خط هافبک توانستند مهاجمان را در فرصت مناسب قرار دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

یکی از ایراداتی که به «محمود فکری» می‌شود این است که از سه مهاجم خود در ترکیب ثابت استفاده می‌کند. به نظر من آبی‌پوشان سه مهاجم آماده و سرحال را در اختیار دارند. اگر نظرم را بخواهید بهتر است سرمربی استقلال دو مهاجم را در ترکیب ثابت بگذارد و یکی از آنها را به عنوان بازیکن جانشین به زمین بفرستد.

موسوی تصریح کرد:

فکری باید ترکیب اصلی را شناسایی و ۱۱ بازیکن اصلی را بشناسد. در چند بازی اخیر تغییراتی را در ترکیب آبی‌پوشان مشاهده کرده‌ایم. استقلال هنوز صدرنشین است و راه زیادی را تا پایان فصل پیش رو دارد. من هنوز امیدوار هستم این تیم بتواند در پایان فصل به موفقیت برسد.

 بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

استقلال در خط دفاع اشکالاتی دارد که باید هر چه سریعتر این اشکالات برطرف شود تا بتواند نتایج بهتری بگیرد.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟ سیاست عجیب باشگاه استقلال برای کاهش هزینه ها آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت درآمد باشگاه های اروپایی در فصل 2019/20؛ بارسلونا بالاتر از رئال مادرید و بایرن مونیخ دلیل ناکامی ستارگان آلمانی چلسی چیست؟ | تحلیل فنی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به نشست کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان محیط زیست گفت: جلسه‌ای با آقای سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست داشتیم و در این جلسه به این سازمان ماموریت دادیم تا به صورت هفتگی به مجلس گزارش ارائه دهد.   وی افزود: به سازمان محیط زیست اعلام کردیم برای اینکه بتوانیم عقب ماندگی‌های این حوزه را برطرف کنیم، بدون ارائه لایحه به مجلس، موضوع مورد نظر خود را به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهد تا مجلس خود در قالب طرح وارد عمل شده و موضوعاتی محیط زیستی را قانونی برطرف کند.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان