Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:13:50 GMT

آمار فوق العاده السد قطر با ژاوی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۰۴۰

آمار فوق العاده السد قطر با ژاوی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال السد که هدایت آن را ژاوی هرناندز برعهده دارد در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با اختلاف ۱۳ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین است.

شاگردان ژاوی هرناندز شب گذشته در جریان دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی قطر با نتیجه ۷ بر صفر برابر المعذیر به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ژاوی در ۵ دیدار اخیر موفق به ثبت ۳۰ گل شده اند. السد در ۱۵ دیدار در لیگ ستارگان قطر ۶۰ گل زده است.

از ژاوی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری بارسلونا نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!

به گزارش " ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و در کمال ناباوری با نتیجه 1-4 شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی بازبماند. 

شاگردان ژاوی در بازی رفت با نتیجه 2-3 در زمین حریف به پیروزی رسیده بودند اما اخراج زودهنگام رونالد آرائوخو در این دیدار باعث شد که آنها با وجود این که یک گل دیگر هم به پی اس جی زده بودند، بازی را به آسانی به حریف واگذار کردند و بار دیگر در مرحله نیمه نهایی غایب باشند. 

انریکه که پس از پایان بازی از این که تیمش در زمین حریف موفق به بازگشت به بازی و صعود به مرحله بعدی شده است بسیار خوشحال به نظر می‌رسید مدعی شد که آنها حتی اگر بارسا 10 نفره نمی‌شد هم برنده می‌شدند و ابراز امیدواری کرد که ژاوی برای سالیان طولانی هدایت تیم سابقش را برعهده داشته باشد. 

اما این اظهارات به مذاق ژاوی چندان خوش نیامد و او پس از این که از طریق خبرنگاران از این صحبت‌ها مطلع شد، در پاسخ به آنها گفت:« جوابم به هر دو مورد منفی است.»

دیگر خبرها

  • نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ بارسایی ها مرتکب اشتباهات زیادی شدند! / زیرنویس فارسی
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند