Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:06:20 GMT

دستگیری سارق سابقه دار در بجنورد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۱۳۰

دستگیری سارق سابقه دار در بجنورد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    سرهنگ مقصود رستگاررئیس پلیس آگاهی استان  گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید 

دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب دراسفراین

او با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند، متهم را شناسایی کنند، افزود: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردافزود : یک  مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی سرقت از اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات