Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:03:45 GMT

فریاد های آقا مجید در تمرین نساجی (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۱۸۹

نساجی این هفته در یک بازی مهم و 6 امتیازی میزبان ذوب آهن است؛ دیداری که از هفته سیزدهم لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود. 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی است به این دلیل که نساجی نزدیک ترین به منطقه خطر است و از سویی ذوب آهن هم در رده پانزدهم جدول قرار دارد؛ تیم پیروز این میدان در فاصله کم مانده به پایان دور رفت شرایط روحی و روانی بهتری برای تغییر وضعیت خود در جدول رده بندی پیدا خواهد کرد؛ نساجی کادر فنی خود را تغییر داده اما در ذوب آهن فعلا این اتفاق رخ نداده و مدیران باشگاه منتظر نتایج تیم در سه هفته پایانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مجید جلالی که از نمایش نیمه دوم تیمش در دیدار با شهر خودرو راضی به نظر می رسید و گفته بود این همان تیمی است که او دوست دارد در تمرینات نساجی اینروزها فعال تر از همیشه است و حتی فریاد هم می کشد تا نساجی در بازی های باقی مانده دست کم قدر امتیازات خانگی را بداند و به نیمه بالای جدول نزدیک شود. یکی از دلایل افت نساجی در فصل اخیر فرصت سوزی های این تیم است. در دیدار با شهر خودرو هم این تیم یک موقعیت خوب گلزنی روی نقطه کرنر بدست آورد که ضربه روزبه شاه علیدوست را میلاد فراهانی مهار کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد گل های آسانی که نساجی می خورد به امتیازات از دست رفته کمک کرده است. با همه اوصاف مجید جلالی نگاه امیدوارانه به هفته های باقی مانده دارد و در تعطیلات زمستانی بدون شک این فرصت را خواهد داشت که چند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کند.

 

 

نساجی مازندران مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال