Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) سیاست اهمال پزشکی در حق اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

 به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، سیاست سهل‌انگاری و اهمال پزشکی در حق اسرای فلسطینی از سوی اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه دارد و در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللطیف القانوع همچنین تصریح کرد، اشغالگران صهیونیستی درد و رنج و بیماری‌های اسرای فلسطینی را نادیده می‌گیرند و شیوع ویروس کرونا در میان آنها، جنایتی در حق اسرای فلسطینی است که باید با آن مقابله کرد.

سخنگوی جنبش حماس در ادامه افزود، درد و رنج روزانه اسرای فلسطینی نیازمند یک اقدام جدی جهت توقف رفتارهای خصمانه اشغالگران در حق آنها، حفاظت و حمایت از اسرای فلسطینی و نجات جان آنها است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان اسرای فلسطینی به حدود ۳۰۰ تن رسیده است که اکثر آن در زندان «جلبوع» در نوامبر ۲۰۲۰ ثبت شده است.

طبق بیانیه‌های رسمی فلسطین، حدود ۴۴۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بازداشت هستند که از میان آنها ۴۰ تن زن، ۱۷۰ تن کودک هستند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اسرای فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین جنبش حماس اعلام کرد اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا و تلاش او برای مسئول جلوه دادن این جنبش در نرسیدن به توافق را محکوم می‌کنیم.

حماس افزود: اظهارات بلینکن هیچ ربطی به واقعیت ندارد و با این واقعیت که جنبش حماس بار‌ها با نرمش برخورد کرده است در تضاد است. مطالبات حماس و مقاومت از روز اول روشن بوده است و همان مطالباتی است که مارس گذشته ارائه کردند و مورد استقبال همه میانجی‌ها قرار گرفت.

حماس اضافه کرد: خواسته‌های ما ضرورت آتش بس دائمی، خروج نیرو‌های اشغالگر، بازگشت آوارگان، افزایش امداد رسانی و آغاز بازسازی است. انعطاف‌پذیری حماس با ناسازگاری و تعلل نتانیاهو و کابینه اش و ایجاد موانع و کارشکنی بر سر راه توافق مواجه شد و آنها به دنبال طولانی‌تر کردن جنگ هستند.

دیگر خبرها

  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • 200 روز از جنگ غزه گذشت و اسرائیل به اهدافش نرسید
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد