Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اعتدادی گفت: به لحاظ اهمیتی که مدارس شاهد دارند دانش‌آموزان حاضر در مدارس شاهد شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر دانش‌آموزان دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه دیدار با مدیران مدارس شاهد متوسطه دوم که در دبیرستان شاهد صارمیه ناحیه ۴ برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بزرگی در حوزه مشارکت اجتماعی دانش آموزان دختر، بانوان فرهنگی و فرهنگیان سرپرست خانوار در آموزش و پرورش استان اصفهان انجام شده است که به همه این افتخار آفرینان تبریک می‌گوئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران، معلمین و کادر اجرایی و آموزشی مدارس زحمات زیادی می‌کشند تا اقدامات و عملکرد مدارس شاهد باعث افتخار آموزش و پرورش استان شود، البته این تلاش‌ها می‌تواند بیشتر شود و اقدامات جدیدی در این مدارس صورت بگیرد تا کیفیت آموزشی بیش از پیش ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: نگرش جدید می‌تواند باعث تغییرات خوبی در مدارس شاهد شود و با همکاری همه شاغلین در مدارس می‌توانیم شاهد افتخارات بیشتری باشیم. با توجه به شرایط زیست بوم تحصیلی جدید و شیوع ویروس کرونا شاهد هستیم که دانش آموزان و معلمین زمان بیشتری را در فضای مجازی حضور دارند و به لحاظ اهمیتی که مدارس شاهد دارند دانش‌آموزان حاضر در مدارس شاهد شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر دانش‌آموزان دارند که از همه همکاران در حوزه آموزش ابتدایی، متوسطه اول و دوم می‌خواهم با قدرت و قوت مسیر خود را ادامه دهند.

اعتدادی تصریح کرد: باید در زمان فعالیت در آموزش و پرورش اقداماتی انجام دهیم که ماندگار باشد، خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شوند تا بتوانیم با استفاده از خیرین و دستگاه‌های مختلف به آنها کمک کنیم و در زمینه آموزش به دانش‌آموزان نیز اقدامات مثبتی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شهدا آموزش آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان اصفهان دانش آموزان مدارس شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت تحقق وعده صادق، امروز به صورت همزمان در مدارس استان یزد دانش آموزان با اهدای شاخه گل، از سرداران سپاه پاسداران در ویژه برنامه‌ی " سپاس سردار" قدردانی کردند.
در این برنامه، دانش آموزان با سردادن شعار‌هایی علیه اسرائیل و آمریکا، انزجار خود را از دشمنان نشان دادند.
رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، هدف از این برنامه را تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان این کشور اسلامی بدانند، دلاورمردان ایرانی همیشه با ایمان و توکل به خدا در تحقق وعده هایشان صادق هستند.

دیگر خبرها

  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی