Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم کوچکی مدیر جهادکشاورزی فارسان گفت: بهره‌برداری از سه کانال آبیاری بتنی به طول حدود ۷۰۰ متر و مجموع اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال را از جمله این طرح‌ها است.

او افزود: طرح سرشاخه کاری، اصلاح باغات میوه و توزیع نهال درختان میوه با چهار میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه‌کردکشاورزان و یارانه دولتی از دیگر طرح‌های قابل بهره‌داری جهادکشاورزی فارسان در این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توجه به کشاورزی مدرن؛ رمز توسعه و جهش تولید در بخش کشاورزی

کوچکی اضافه کرد: واحد پرورش زالو نیز با ظرفیت ۵۰ هزار قطعه با چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و یک میلیارد ریال آورده شخصی در جونقان به بهره‌برداری می‌رسد که زمینه اشتغال دو نفر را فراهم می‌کند.

او ادامه داد: پژوهشکده طیور با همکاری جهادکشاورزی و دانشگاه شهرکرد در جونقان به بهره برداری می‌رسد که این پروژه با ۲۰ هزار قطعه جوجه گوشتی شروع به کار می‌کند و بیش از چهار نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی بهره برداری طرح کانال آبیاری دهه فجر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد