Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@09:42:03 GMT

انصارالله ائتلاف متجاوز عربی را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۳۱۸

انصارالله ائتلاف متجاوز عربی را تهدید کرد

سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن ائتلاف متجاوز عربی را به پاسخ متقابل در صورت تداوم حمله به یمن و محاصره آن تهدید کرد.

 به نقل از اسپوتنیک، محمد عبدالسلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن در سخنانی تهدید کرد که در صورت ادامه عملیات نظامی ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی در یمن و محدودیت‌های اعمال شده توسط آن بر گذرگاه‌های تحت کنترل این جنبش پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتشار پیامی در توییتر در این باره نوشت: متجاوزان به یمن نباید منتظر دیدارهای دیپلماتیک در سایه محاصره و حملات نظامی باشند، آنها باید منتظر پاسخ متقابل ما باشند.

اظهارات عبد السلام ساعاتی پس از آن مطرح شد که منابع در عربستان سه شنبه اعلام کردند که صدای انفجار شدیدی در ریاض، پایتخت عربستان شنیده شد.

فعالان ادعا کردند که این فیلم لحظه رهگیری یک موشک در آسمان ریاض را نشان می‌دهد. آنها مدعی شدند که این موشک از سوی جنبش انصارالله در یمن شلیک شده است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر را تبریک گفت

به گزارش جام جم آنلاین، پس از جنبش مقاومت اسلامی حماس، جنبش جهاد اسلامی هم پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی و هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی این رژیم در اراضی اشغالی را تبریک گفت.

این جنبش تاکید کرد که ما این عملیات را پاسخی طبیعی به موجودیت رژیم اشغالگر و جنایات آن می‌دانیم و با توجه به جنایات و تجاوزات این رژیم که نقض صریح تمامی قوانین انسانی و بین‌المللی است، ضرورتا افزایش نیز خواهد یافت.

جهاد اسلامی فریاد اعتراض برخی طرف‌ها در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه کشورهایی که خود را سپر دفاعی این رژیم قرار داده و در اقدامی خلاف واقعیت آن را قربانی جلوه می‌دهند، به شدت محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران
  • جهاد اسلامی پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر را تبریک گفت
  • سخنگوی جنبش انصارالله یمن: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند از تنبیه فرار کند
  • سخنگوی انصارالله: حمله ایران پاسخی مشروع بود
  • انصارالله: عملیات نظامی ایران مشروع، قانونی و مطابق قوانین بین‌المللی و منشور سازمان است
  • تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه