Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:30:15 GMT

آرتتا برد آرسنال را به اوبامیانگ تقدیم کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۳۲۶

آرتتا برد آرسنال را به اوبامیانگ تقدیم کرد

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال، به گفته باشگاه به دلیل مشکلات خانوادگی در پیروزی 3-1 توپچی ها برابر ساوتهمپتون غایب بود.

به گزارش "ورزش سه"، میکل ارتتا، سرمربی آرسنال، برد 3-1 شب گذشته این تیم برابر ساوتهمپتون را به اوبامیانگ تقدیم کرد.

آرسنال که در چارچوب رقابت های FA Cup برابر ساوتهمپتون به میدان رفته بود، با گل های نیکلاس په‎په، بوکایو ساکا و الکساندر لاکازت به پیروزی دست یافت و ساکا و لاکازت نیز پس از گلزنی گل های خود را به اوبامیانگ تقدیم کردند تا نشان دهند به فکر او هستند، کاری که موجب خوشنودی آرتتا نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آرتتا در این باره گفت: "اینکه آنها چطور از هم حمایت می کنند و از یکدیگر محافظت می کنند را خیلی دوست دارم. اوبا اوقات سختی را می گذراند و ما همه از او حمایت می کنیم. این پیروزی برای او بود."

 

آرتتا راجع به اینکه اوبامیانگ در دیدار روز شنبه این تیم برابر منچستریونایتد در ترکیب خواهد بود یا نه صحبتی نکرد. همچنین کیه ران تیرنی به دلیل مصدومیت در بازی برابر ساوتهمپتون غایب بود.

آرتتا راجع به اینکه تیرنی برابر منچستریونایتد بازی خواهد کرد یا نه افزود: "نمی دانم. او در بازی برابر ساوتهمپتون در FA Cup نمی توانست به زمین برود. مصدوم بود. او امروز هم همچنان مصدوم بود. بگذارید ببینیم تا بازی برابر منچستریونایتد چطور بهتر می شود."

 

 

آرسنال روز شنبه در حالی به مصاف منچستریونایتد می رود که از شش بازی گذشته خود در لیگ برتر 5 پیروزی به چنگ آورده و اکنون در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد. هرچند توپچی ها تنها 5 امتیاز با رده چهارم جدول فاصله دارند و اکنون به دنبال رسیدن به رده های بالا برای حضور در چمپیونزلیگ هستند. آرتتا اما با نتایج خوب هفته های اخیر و فرم ایده آل توپچی ها بیش از حد ذوق زده نشده.

سرمربی آرسنال اضافه کرد: "نمی خواهم حواسم به جدول باشد. م یخواهم روی خودمان و اینکه چطور میتوانیم بهتر شویم و چطور می توانیم ثبات بیشتری در نتیجه گیری داشته باشیم تمرکز کنم. فردا روز دیگری است. بازی را مرور می کنیم، تمرین می کنیم، به جاهای زیادی که باید در آنها بهتر شویم نگاه می کنیم و می بینیم که چه پیش می آید.

 

فکر می کنم بابت اینکه به ساوتهمپتون بیاییم و برابر رقیبی خیلی خوب این طور که ما بازی کردیم، بازی کنیم، باید به خودمان افتخار کنیم. هیچوقت بازی با این تیم در اینجا آسان نیست."

مایکل آرتتا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال برابر ساوتهمپتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!