Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی با بیان اینکه مراسم اختتامیه دهمین جشنواره استانی ادبیات داستانی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود، گفت: برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و محوریت فعالیت های هنری در فضای مجازی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در قالب اجرای جشنواره ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در سطح استان و کانون های بسیج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« علی میرزایی» با بیان اینکه در اجرای این برنامه ها از ظرفیت هنرمندان رشته های مختلف هنری در سطح استان استفاده می شود، ابراز کرد: فضاسازی و تزئین اماکن در ایام االله دهه مبارک فجر در سطح سازمان و کانون های تابعه، ارسال پیامک تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به هنرمندان و سایر اقشار مختلف مردم و برگزاری جلسات هیئت اندیشه ورز از برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر است.

 

وی برگزاری محفل شب شعر در فضای مجازی با حضور هنرمندان برجسته استان و شاعران جوان در سطح شبکه های اجتماعی، سرکشی از خانواده های شهدا با حضور مسئولان و هنرمندان، برگزاری یادآوره شهدا در سطح کانون های تابعه و اجرای مسابقه عکس در فضای مجازی به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملکشاهی را از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان استان در دهه مبارک فجر سال جاری برشمرد.

 

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  با اشاره  به رونمایی از نماهنگ شهدای هنرمند در خصوص اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان ایلام، ابراز کرد: برگزاری حلقه های صالحین در فضای مجازی، غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری است.

 

میرزایی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی در سطح استان برگزار می شود، گفت: دهمین جشنواره ادبیات داستانی(داستان نویسی)  در قالب داستان کوتاه  در ۲ گروه سنی بزرگسالان و نوجوان و در  ۷ موضوع  برگزار شده است که بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره در ۲۰ بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کار داوری آثار ارسالی این جشنواره به پایان رسیده است و از برگزیدگان جشنواره در مراسم پایانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تجلیل می شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی هنرمندان بسیج دهه مبارک فجر ادبیات داستانی بسیج هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار می شود فضای مجازی سطح استان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی از بین ۱۶۹ اثر ارسال شده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر به مرحله فینال راه پیدا کردند و به رقابت پرداختند که در نهایت از مجموع آثار ارسالی، ۱۸ اثر، رأی هیئت داوران را به خود جلب کرده و برگزیده شدند.

در این جشنواره اثر دختر شیرزاد یهودی و امام رضا (ع) به نویسندگی، کارگردانی و تنظیم موسیقی علی افسری‌نژاد از هنرمندان شهرستان سیرجان با بهره‌گیری از قواعد هنر فاخر شبیه‌خوانی، موفق شد با بالاترین امتیاز و رأی به عنوان یکی از ۴ اثر ویژه و یکی از ١٨ اثر برگزیده در جشنواره ملی رضوی معرفی شود.

بازیگران و هنرمندان این اثر، به ترتیب ورود به صحنه، سجاد پورخسروانی (نوازنده ترومپت)، رضا گلزاری (نوازنده کوبه‌ای)، علی محمودآبادی (بازیگر)، علی افسری‌نژاد، فرشید خدامی (بازیگر)، اسماعیل حافظی (بازیگر)، سیدصادق شهیدی (بازیگر، مسئول تدارکات و طراح اکسسوار و صحنه) و سید مرتضی سید موسوی (بازیگر) بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز