Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) آجا با اساتید و فرماندهان این دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط  عمومی نیروی ارتش، حجت الاسلام  «عباس محمد حسنی» ضمن بازخوانی بخشی از انتظارات فرمانده معظم کل قوا از اساتید و دانشجویان دانشگاه ها، گفت: اگر دانشجویان و اساتید دانشگاه ها می خواهند رویش داشته باشند و به اهداف عالیه برسند باید هم راستا با انتظارات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که فرمودند: خدا رحمت کند کسی که قدر جایگاه خودش را بشناسد؛ اظهار کرد: جایگاه و منزلت اساتید دانشگاه ها جایگاه رفیع و ارزشمندی است و از شأن بسیار بالایی برخوردار است؛ این جایگاه کم نظیر است، بنابر این باید از این جایگاه مراقبت نمود.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطر نشان کرد: اساتید دانشگاه ها معماران تربیت و پرورش قوه عاقله کشور هستند و این قوه عاقله همان جوانان هستند که با حُسن پرورش آن ها توسط اساتید محقق می شود.

حجت الاسلام محمدحسنی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند:دانشجویان را دانشمند بار بیاوردید ، تصریح کرد: اساتید و دانشجویان باید به دنبال اهداف عالیه باشند دانشجو باید از نظر علمی و اعتقادی فرهیخته و  فربه شود و هرگز یاس و نامیدی به خود راه ندهد.

وی با اشاره به فرمایش نورانی فرمانده کل قوا که فرمودند دانشگاه ها ی ارتش کانون علم و جهاد است، افزود: همراه سازی علم و دین کار شما اساتید است؛سواد به همراه اخلاق و دانش همراه با معنویات است که موجب رشد و پیشرفت جامعه می شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: اساتید باید جریان سازی کنند و نسل آینده را با هویت مستقل ، عزتمند و دین دار تربیت نمایند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهید وحید زمانی نیا از شهدای مدافع حرم و همراهان حاج قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آمد و یکی از گروهان های دانشگاه خاتم الانبیا پدافند هوایی به نام این شهید والامقام نام گذاری شد.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: اساتید جنگ نرم ارتش اساتید دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل

یک نشریه صهیونیستی از ادامه سریال کناره گیری فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست ارتش این رژیم در عملیات طوفان الاقصی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یدیعوت اخرونوت مدعی شد «یهودا فاکس»، فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به هرتصی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل اطلاع داده است که در آغاز ماه آگوست 2024 به فعالیت خود در ارتش اسرائیل پایان خواهد داد.

یدیعوت صبح امروز نیز از استعفای آهارون هالیوا، رئیس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داده بود. برکناری عالی ترین مقام عالی اطلاعاتی در ارتش اسرائیل به وضوح نشانگر اعتراف صهیونیست ها به شکست در نبرد غزه است.

ادامه سریال کناره گیری فرماندهان و مقامات ارشد نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در مهار عملیات طوفان الاقصی گروه های مقاومت فلسطینی و آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های فلسطینی در غزه در شرایطی است که پیش از این نداو آرگامان، رئیس اسبق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در مصاحبه ای از همه فرماندهان ارتش اسرائیل خواسته بود تا هرگز و تحت هیچ شرایطی پیش از نتانیاهو از مسئولیت های خویش کناره گیری نکنند.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کردببینید/ تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیل

 

آرگامان در این گفتگو مدعی شده بود در صورتی که فرماندهان ارتش پیش از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم از مسئولیت های خویش کنار بروند، این روند زمینه ای را فراهم خواهد ساخت تا نتانیاهو با اتکا به نیروهایش ارتش اسرائیل و نه کابینه خود را مسئول شکست سراسری در عملیات طوفان الاقصی و حمله به غزه معرفی نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل