Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اظهار کرد: باید نسل جوان را به انقلاب آگاه کنیم. خداوند این راه را پیش امام گذاشت تا بعد از خروج از نجف و ممانعت کویت از ورود ایشان، دیگر به نجف برنگردد و مستقیم به پاریش برود.

روحانی افزود: امام نه رادیو، نه تلویزیون و نه روزنامه داشت اما همه رادیو و تلویزیون‌های دنیا را خداوند در اختیار امام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معجزات انقلاب بود. وقتی امام می‌خواست به تهران بیاید تهدید کرده بودند که هواپیمای امام(ره) را سرنگون می‌کنند. سفر امام به ایران سفر خطرناکی بود و خداوند همواره گشایش‌هایی را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: عده ای از علمای بزرگ پیغام داده بودند که به امام بگوئید به ایران نیاید و الان زود است و شرایط آماده نیست.

تکمیل می‌شود...

216216

کد خبر 1480352

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی امام خمینی انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!