Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@09:29:17 GMT

انتشار آلبوم کجا رفته‌ای از سالار عقیلی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۴۳۱

انتشار آلبوم کجا رفته‌ای از سالار عقیلی

آلبوم «کجا رفته‌ای» به آهنگسازی محمد امین همایی یکی از تازه‌ترین آثاری است که طی روزهای اخیر به خوانندگی سالار عقیلی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، «کجا رفته‌ای» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی در روزهای اخیر است که به آهنگسازی محمد امین همایی و خوانندگی سالار عقیلی منتشر شده است. این آلبوم سومین اثری که با صدای سالار عقیلی در بهمن ماه امسال پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان افشاری شاعر مجموعه درباره این آلبوم نوشته است: «امین همایی این مجموعه را با رویکردی مینی مال و خالی از پیچیدگی‌های هارمونیک در بافت موسیقی کلاسیک غربی نوشته است. موسیقی ساده و سیالی که خود تماماً در اختیار بیانگری شعر و اجرا قرار داده است.

سالار عقیلی با حفظ شخصیت آوازی خود در فضای موسیقایی که برای نخستین بار به استقبال آن رفته است کیفیتی ستودنی و بی‌نقص از خود ارائه داده است. وی متاثر از مکتب آوازی اصفهان چه در اوج‌ها چه در تحریرها چنان به تحویل دادن درست کلمات و فراتر از آن اجرای نمایشی شعر وفادار است که راهی جز همراهی و هم حسی برای شنونده باقی نمی‌گذارد. شعرهای این مجموعه درون مایه تغزلی دارند، عاشقانه‌ای نئوکلاسیک که در قالب غزل، مثنوی و چهار پاره شکل گرفته‌اند.»

«کجا رفته‌ای»، «رویای فراموش شده»، «جشن تنهایی»، «تماشا کن»، «حاشا» و «کیستم» با اشعاری از احسان افشاری اسامی قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، علیرضا دریایی، نیما زاهدی، سهراب برهمندی، دانیال جورابچی، شهرام رکوعی، پورنگ پورشیرازی، داود منادی، کریم قربانی گروه نوازندگان آلبوم را تشکیلی می‌دهند. ناصر نصیری طراح گرافیک، امید اصغری میکس و مسترینگ نیز دیگر عوامل اجرایی آلبوم را تشکیل می‌دهند.

«از روزهای نبودن» به آهنگسازی هومن دهلوی، «می‌دانم که می‌آیی» به آهنگسازی امیرحسین سام دو اثر دیگری هستند که از ابتدای بهمن ماه امسال با صدای سالار عقیلی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: مهر

کد خبر 471178

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کجا رفته ای موسیقی موسیقی سنتی کنسرت موسیقی هنرمندان موسیقی آلبوم موسیقی سالار عقیلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سالار عقیلی کجا رفته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، ویدئویی از حرکات منحصر به فرد و عجیب بنیامین بهادری را هنگام اجرای یکی از ترانه‌هایش منتشر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • آهنگسازی تتلو به تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • اژه‌ای: همیشه طرفدار برگزاری دادگاه علنی و انتشار محتوای آن‌ها بوده‌ام
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد