Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بهره برداری از ۱۴ پروژه در حوزه روستایی و مشاغل خانگی از جمله نخستین کارگاه صنعتی ریسندگی ابریشم را از مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر امسال اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید مازندرانی صبح امروز در نشست خبری درباره برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: جامعه کارگری همواره مدافع انقلاب و نظام اسلامی بوده و در صف مقدم جنگ اقتصادی با دشمن حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حدود 260 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در استان گلستان گفت: با احتساب خانواده‌های این افراد نزدیک به 750 هزار نفر در قالب جامعه هدف کارگری استان تعریف می‌شوند که باید از آنان حمایت کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در کارگروه کارگری ستاد دهه فجر استان 105 برنامه برای گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب پیش بینی شد که 12 برنامه به صورت شاخص و استانی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای کارگری، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقات قرآنی، تقدیر از بانوان کارگر و کارآفرین نمونه و غیره بخشی از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

مازندرانی افزود: با توجه به شرایط کرونایی این روزها، سعی کردیم از فضای مجازی نیز برای اجرای برنامه‌ها از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی و غیره استفاده کنیم.

وی به افتتاح پروژه‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ایام دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در این بخش 14 طرح با سرمایه گذاری 87 میلیارد تومان و مبلغ تسهیلات 21 میلیارد تومانی در استان به بهره برداری می‌رسد که زمینه اشتغال 201 نفر را فراهم می‌کند.

کارخانجات ریسندگی با ظرفیت کامل کار می‌کنند/مشکل تامین پنبه داریماستاندار گلستان: کارخانه ریسندگی علی‌آباد با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان درباره مهم ترین پروژه‌ها افزود: افتتاح کارخانه خوراک دام و بهره برداری از نخستین کارگاه صنعتی ریسندگی ابریشم جزو مهم ترین و بزرگترین پروژه‌ها در این بخش هستند.

وی همچنین بیان داشت: از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز 14 طرح در قالب بومگردی و صندوق‌های حمایتی ویژه بانوان و روستاییان افتتاح می‌شوند و کارگاه تولید شیرینی‌های سنتی در گنبدکاووس با اشتغال 200 نفر از بانوان ترکمن یکی از این طرح‌ها است.

مازندرانی گفت: سعی کردیم در بحث کارگری و کارفرمایی حمایت ویژه داشته باشیم ضمن اینکه وزیر کار هم وزیر معین استان در بحث اقتصاد مقاومتی است، کمک‌های خوبی از نظر تسهیلاتی به استان شده است.

وی با اشاره به نشست اخیر استاندار گلستان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این نشست وزیر کار قول اختصاص تسهیلات ویژه برای پروژه توسعه سایت میگو و همچنین مبلغ 80 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کارخانه شیر پگاه را داد. ضمن اینکه قرار شد تا طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/582/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان بهره برداری برنامه ها پروژه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی

این مطلب را صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت به خبرنگار قدس آنلاین گفت.

وی در پاسخ به این که برای اجرای قانون جدید تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعت کاری به ۱۴۰ ساعت در هفته در بخش خصوصی برای برقراری عدالت اجتماعی میان کارکنان دولت و بخش خصوصی زیر مجموعه مقررات تامین اجتماعی چه اقدامی صورت گرفته، با اشاره به اینکه قانون کاهش ساعت کار کارکنان دولت و تعطیلی پنجشنبه ها مصوبه مجلس است، گفت: ما تابع قانون هستیم و اگر نمایندگان مردم در قوه مقننه این تغییر را برای بخش خصوصی و تامین اجتماعی هم تصویب و ابلاغ کنند ما حتما اجرا می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد  آخرین وضعیت لایحه تعیین حقوق و دستمزدها در مجلس هم گفت:  همکاران ما در حال کارشناسی این طرح هستند و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و سپس ما آنرا تقدیم دولت می‌کنیم تا  پس از تصویب به مجلس تقدیم شود.

مرتضوی درباره ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی هم تأکید کرد این طرح نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم تازه ای وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، بخصوص دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران