Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: پیرامون مسائل و مشکلات روستا‌ها و دهیاری‌ها نشست دهیاران بخش مرکزی با بخشدار مرکزی، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و دهیاران جلسه ای برگزار شد.

او در ادامه بیان داشت: دهیاران پیشتاز عرصه خدمت رسانی در روستا‌ها هستند که باتوجه به محرومیت روستا‌ها کار مشقت آوری دارند و دهیاران برای جبران کمبود اعتبارات دولتی باید به سمت کار‌های درآمد زا بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن سبزعلی زاده بخشدار مرکزی ایذه ضمن اینکه پاره‌ای از مسائل و مشکلات دهیاری‌ها رو عنوان نمودند از دهیاران بخش مرکزی ایذه به عنوان توانمندترین دهیاران یاد کرد.

او بیان داشت: دهیاران علاوه بر سطح عالی تحصیلات علمی، دانش کافی در مورد قوانین دهیاری و کار‌های جهادی را دارند که در بخش انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهیاران روستاها محرومیت زدایی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده سه شنبه شب در نشست کارگروه جوانی جمعیت با تقدیر از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت در حرکت است و عملیات اخیر سپاه نیز اقتدار نظام اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقا بخشید.

استاندار بوشهر افزود: روز به روز اتفاقات جدیدی در منطقه و جهان رقم می‌خورد و برتری نظام اسلامی بر رژیم صهیونیستی و آمریکا، بیشتر آشکار می‌شود.

محمدی زاده در ادامه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تصریح کرد: باید مسائل اساسی که منجر به افزایش و کاهش فرزند آوری و ازدواج و طلاق در شهرستان‌های مختلف می‌شود را احصا کنیم.

وی اضافه کرد: فرمانداران و ثبت احوال و امور بانوان استانداری بوشهر در این زمینه آمارگیری کنند و دانشگاه خلیج فارس نیز کار علمی و دانش بنیان در این عرصه از طریق پژوهش‌های دانشگاهی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان در بحث تسهیلات ازدواج و فرزند آوری باید به صد در صد تخصیص و پرداخت برسند، گفت: انتظار داریم که از محل منابع ملی و استانی، اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهند.

استاندار بوشهر خواستار اطلاع رسانی خدمات بیمه روستایی و عشایری برای زنان شد و ابراز داشت: زنان روستایی که از سال ۹۶، فرزند سوم خود را متولد کرده، از خدمات و مزایای صندوق عشایری و روستایی برخوردار می‌شوند که باید اطلاع رسانی گسترده و صحیح انجام شود.

وی افزود: در استان بوشهر هزاران نفر واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع رسانی مناسبی انجام شود تا مردم اقدام کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: کار فرهنگی در حوزه ازدواج و فرزند آوری در شهرستان‌های ده گانه انجام شود تا شاهد افزایش ازدواج و فرزند آوری و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

کد خبر 6080425

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • خودم را محدود به هیچ عرصه‌ای نمی‌کنم!/ علاقه‌مند به مسائل سیاسی روز هستم
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود