Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: برای شیرین‌تر شدن کام مردم به خدمات نظام و دولت، در دهه فجر امسال برای پروژه‌هایی قابل افتتاح و بهره برداری، بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

حسن عبداله اصل امروز ۸ بهمن ماه در دومین جلسه هماهنگی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولین کمیته های دهه فجر شهرستان که در محل فرمانداری ترتیب یافت، اظهار کرد: طرح هایی که در طول دهه فجر افتتاح و کنگ زنی خواهد شد طرح هایی از قبیل، مدارس، سالن های ورزشی، گازرسانی به شهرک صنعتی و روستاها، طرحهای مخابراتی، پل خلیل آباد، طرح های عمران روستایی و شهری و غیره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: دهه فجر امسال ما مسئولان دوشادوش مردم همچون سنوات قبل و بر اساس دِینی که به انقلاب داریم در راستای برگزاری پرشور برنامه‌ها مطابق دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هرساله برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شد که امسال به دلیل وضعیت شکننده شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع پیک چهارم، بخشی از برنامه‌ها به شیوه دیگر  و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

فرماندار شوط افزود: اهمیت دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر تشریح شود و این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران، خدمتگزاران و مسئولین قرار گیرد و با برنامه ریزی صحیح و مسئولانه و فضا سازی مناسب در برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر تلاش کنند تا زمینه اجرای برنامه های دهه مبارک فجر فراهم شود و به بهترین شکل ممکن ارزشهای انقلاب اسلامی به قشر جوان و نوجوان شناسانده شود.

فرماندار شوط همچنین عنوان کرد: امسال به دلیل شرایط متأثر از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در این شهرستان به صورت خودرویی و رژه موتوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالهی اصل در پایان جلسه خواستار تبیین گزارش عملکرد ۸ ساله دولت در قالب طرح تابش امید شد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با تهیه این عملکرد خود، نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی  کامل و شفاف مردم از اقدامات نظام و دولت تلاش نمایند.  

  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها افتتاح پروژه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳