Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در دیدار سحر تاج‌بخش رییس سازمان هواشناسی کشور،  افزود: بودجه قزوین از ابتدای استان شدن آن ضعیف دیده و بسته شده و این روند بعدها نیز تداوم یافته است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تغییر وضعیت بودجه‌ای استان‌ها کار دشواری است، افزود: در نشست‌ها و گفت وگوها با مسوولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه آنها را اقناع کردیم که شاخص های اختصاص بودجه این استان باید اصلاح شود و آنها نیز این موضوع را پذیرفتند اما در وضعیت فعلی و با درآمدهای محدود دولت، تحقق تقویت بودجه بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با همه محدودیت‌های اعتباری و درآمدی دولت مقرر شد مقداری به بودجه استان افزوده شود.

استاندار قزوین اظهار داشت: تنها ۲۰ درصد بودجه استانی در اختیار ما قرار دارد که براساس تخصیص‌ها آن را در بین دستگاه‌های اجرایی تقسیم و توزیع می‌کنیم و به نسبت توان و وسع خود اعتباراتی را نیز در اختیار اداره کل هواشناسی قرار خواهیم داد.

جمالی پور با بیان اینکه هواشناسی با فعالیت ها و پیش بینی وضع هوا در واقع از منابع کشور حفاظت می کند و دستگاه مهمی است، افزود: با یک پیش بینی صحیح از سوی هواشناسی می توان مخاطرات طبیعی را با کمترین خسارات مدیریت کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، سال جاری را یکی از سخت ترین سال های مالی و اقتصادی ایران دانست و گفت: تحریم های ظالمانه دشمن و شیوع کرونا شرایط سختی را پدید آورد اما با عنایت خداوند امیدواریم به زودی از این شرایط سخت عبور کنیم.

برچسب‌ها بودجه1400 استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بودجه1400 استان قزوین بودجه1400 استان قزوین استانداری قزوین سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان گفت: با هدف حذف سوخت مایع صنایع تلاش خواهیم کرد شهرک‌های صنعتی را به شبکه گاز شهری متصل کنیم،  ضمن اینکه زیرساخت‌های برق و آب شهرک‌ها نیز توسعه خواهد یافت.

 وی تقویت زیرساخت‌های مربوط به حوزه انرژی در شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های کاری امسال عنوان کرد. 

استاندار هرمزگان با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث افزود:با تکمیل و بهره‌برداری از سه بیمارستانی که کار‌های آن در حال انجام است سرانه تخت‌های بیمارستانی استان از سرانه کشوری نیز بالاتر خواهد رفت و به ۱.۹ خواهد رسید.

دوستی گفت: با کمک خیرین عملیات احداث دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان آغاز شده است، اما ضرورت دارد در شرق استان نیز این پروژه آغاز شود و در صورت وجود ساختمان دولتی مازاد نیز آمادگی داریم بازسازی و مناسب‌سازی آن را برای بهره‌برداری به عنوان دانشکده آغاز کنیم.

وی همچنین بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد تاکید کرده و گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر تشکیل کارگروه تحقق شعار سال و تعیین اعضاء مشورتی، افزود: همه مدیران باید راه کار‌هایی برای حضور مردم در عرصه اقتصاد پیدا کنند از این رو ضرورت دارد در هر دستگاهی یک نفر این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر
  • هشدار سطح زرد هواشناسی استان قزوین 
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار
  • تاکید استاندار تهران بر تقویت تعاونی‌ها