Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، ممکن است سازندگان فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» به دلیل تأخیر و تعویق‌های زیاد در اکران، سکانس‌های جدیدی را فیلمبرداری کنند.

فیلم جدید جیمز باند که قرار بود آوریل سال ۲۰۲۰ اکران شود؛ یکی از اولین فیلم‌هایی بود که اکرانش به دنبال پاندمی کرونا به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی‌های سازنده فیلم، اکران آن را از اکتبر سال ۲۰۲۰ به آوریل ۲۰۲۱ موکول کردند؛ اما با ادامه‌ پاندمی کرونا، اخیراً اعلام شد که این فیلم با یک تعویق ۶ ماهه دیگر راهی سینما‌ها می‌شود.

این تصمیم به این معناست که تهیه‌کنندگان فرصت کافی برای فیلمبرداری صحنه‌های جدید به منظور اضافه کردن تکنولوژی‌های پیشرفته به تجهیزات باند را خواهند داشت. نشریه سان در گزارشی اعلام کرد که گجت‌های پیشرفته‌ شخصیت جیمز باند در این فیلم با بازی دنیل کریگ به حدی قدیمی است که به نظر می‌رسد، او چیزی را در دست دارد که برای سال‌های گذشته است.

اعتقاد بر این است که بسیاری از اسپانسر‌های فیلم از جمله نوکیا و اومگا، از اینکه محصولات قدیمی آن‌ها در زمان اکران فیلم نشان داده خواهد شد، رضایت ندارند. یکی از افراد آگاه در این زمینه می‌گوید: این به آن معناست که بعضی از صحنه‌های فیلم به منظور به روز رسانی اثر به دقت ویرایش و بررسی می‌شوند. یکی از صحنه‌هایی که به اعتقاد تهیه‌کنندگان باید دوباره فیلمبرداری شود، به شخصیت کیو با بازی بن ویشا مربوط می‌شود.

«زمانی برای مردن نیست» به کارگردانی کری فوکوناگا و با بازی لاشانا لینچ، لئا سیدو و رامی مالک در حال حاضر برای اکران در ۸ اکتبر ۲۰۲۱ تنظیم شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان جیمزباند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است

جعفر قادری ، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارس نیوز، در واکنش به اظهارات جدید وزارت بهداشت برای به تعویق انداختن قانون افزایش ظرفیت ۲۰ درصدی پزشکی گفت: افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است و با توجه به معضل کمبود پزشک شورای عالی انقلاب فرهنگی این قانون را مصوب کرده و باید توسط وزارت بهداشت اجرایی شود.

وی در ادامه بیان کرد: این اظهارات مبنی بر مذاکره با شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تعویق انداختن چند ساله اجرای این قانون هم اصلا امکان پذیر نیست و نمی‌توان قانون مصوب و لازم‌الاجرا را به تعویق انداخت.

قادری با بیان اینکه این اظهارات صرفا بهانه هایی جدید برای عدم اجرای این قانون است، افزود: حتی اگر وزارت بهداشت بودجه لازم را در اختیار ندارد، باید با دریافت شهریه این مشکل را برطرف کند.

این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: چه دلیلی  دارد که داوطلبان ایرانی به خارج از کشور بروند و با سطح علمی پایین‌تری از داخل به کشور وارد و مشغول به طبابت شوند.

قادری افزود: این مطالبی که برای تعویق انداختن زمان اجرای این قانون مطرح شده است، بهانه‌ای جدید از سوی وزارت بهداشت است و حتما این موضوع در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در برابر آنها ایستادگی خواهد شد و وزیر بهداشت باید در این باره پاسخگو باشد.

قادری توضیح داد: در حوزه انتخابیه من هم میزان پزشک عمومی و متخصص در دسترس خیلی محدود است و باید این ظرفیت افزایش پیدا کند. این بهانه هایی که وزارت بهداشت می‌گیرد که بودجه و فضای بیمارستانی لازم را برای تربیت  دانشجویان جدید الورود ندارد، اصلا مورد پذیرش مجلس نیست.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اینکه مطرح می شود تربیت این میزان دانشجوی پزشکی به ضرر کشور است هم یک بهانه دیگر و بی پایه و اساس است و باعث فرار مغزها از کشور می شود.

دیگر خبرها

  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور