Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ تهران، احمد تواهن در این باره گفت: پروژه مطالعاتی انتقال ترافیک خودروها در میدان ونک و خیابان‌های اطراف آن به زیرزمین و تبدیل آن به پیاده‌راه، در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران پیش‌بینی شده است و پس از تامین اعتبار این پروژه زیرساختی شهری، این مطالعات توسط مشاورین ذی‌صلاح برای دستیابی به بهترین طرح‌های اجرایی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۳ تهران بیان کرد: این طرح از چهارراه شهید حقانی آغاز و تا ابتدای خیابان ملاصدرا ادامه پیدا می‌کند و همین فضا را در امتداد شمالی جنوبی محور ولیعصر(حج) در بر خواهد گرفت.

وی در تشریح هدف‌های اصلی اجرای این طرح، به سهولت در تردد خودروها و کاهش زمان سفر در محدوده میدان ونک و تبدیل پیاده‌راه و بهره‌مندی شهروندان از جاذبه‌های گردشگری و خاطره‌انگیز و همچنین سهولت دستیابی به مراکز فروشگاهی و خدماتی این محدوده از شهر تهران اشاره کرد.

تواهن افزود: در این پروژه شهری به غیر از سازه‌های ترافیکی و حمل و نقل، مواردی از قبیل واحدهای تجاری، پارکینگ و فضاهای خدماتی و تفریحی برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان پیش‌بینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حجم بالای تردد شهروندان و خودروها مهم‌ترین دلیلی است که موجب شده است میدان ونک که یکی از میادین قدیمی و فرامنطقه‌ای پایتخت به شمار می‌رود، به عنوان اولویت توسعه فضاهای زیرسطحی تهران منظور شده و در دستور کار قرار داده شود.

کد خبر 581540 برچسب‌ها منطقه ۳ شهرداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۳ شهرداری تهران میدان ونک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند

روزنامه همشهری در مطلبی تاکید کرد که باید نگاه شهروندان به زباله‌گرد‌ها اصلاح شود!

این روزنامه نوشت: داستان خیلی سر راست است؛ مافیای زباله، کودکان، معتادان متجاهر، بی‌خانمان‌ها و حتی زنان را جذب می‌کند و سر مخازن زباله موجود در شهر می‌فرستد و آن‌ها بعد از ساعت‌های طولانی خیابان گردی و فرورفتن تا کمر در مخازن زباله و کشف ده‌ها کیلو پسماند خشک به محل مخفی دپوی این زباله‌ها می‌روند و آخر هر‌ماه در مقابل میزان زباله‌ای که تحویل می‌دهند، دستمزد می‌گیرند. حداقل ۱۰ میلیون و در خوشبینانه‌ترین حالت ۱۵ میلیون پولی است که آن سرکرده مافیا به این افراد می‌دهد.

این در حالی است که هر زباله‌گرد برای مافیا حداقل ۲۰ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان سود و منفعت دارد. همین است که از هر ترفندی برای توقف طرح‌های ساماندهی و مدیریت مسائل و معضلات مربوط به پسماند‌های خشک، استفاده می‌کنند. مدیریت شهری با علم به این موضوع تصمیم گرفته با مافیای پسماند، اساسی برخورد کند و قطعا هیچ‌چیزی نمی‌تواند مانع این تصمیم و سیاست شود.

متأسفانه شهروندان ما به‌دلیل حس نوع‌دوستی که دارند، گمان می‌کنند همه زباله‌گردها، افراد بیچاره و نیازمندی هستند، اما این نگاه درست نیست؛ برخی از این افراد درآمد‌هایی چند‌ده‌میلیونی دارند. نکته مهم این است که برخی از این زباله‌گرد‌ها ممکن است ۵۰ میلیون تومان درآمد داشته باشند و بخش اعظم این درآمد به جیب مافیا برود. این مافیا در پشت پرده است.

ما نیاز داریم که این نگاه شهروندان را اصلاح کنیم؛ به همین دلیل اعلام کرده‌ایم که تمام زباله‌گرد‌های شهر تهران با همان حقوق طبقه‌بندی مشاغل برای پاکبانی استخدام خواهند شد تا از این طریق معاش این افراد تأمین شود.

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار